  • 1. Data: 2010-06-01 20:03:09
    Temat: 2 z czterech
    Od: "Bronek (bryx) Tatukl" <b...@k...com>

    Jak najładniej zapisać w pentrach 2 cyfry z czterech dostepnych?

    jak by bylo 4 z czterech z powtorzeniami to
    for(i=0;i<3;i++)
    for(j=0;j<3;j++)
    for(k=0;k<3;k++)
    for(l=0;l<3;l++)
    {
    }

    A jak to ładnie zapisac ale 2 z czterech z powtorzeniami
    oraz 2 bez powtórzeń

  • 2. Data: 2010-06-01 20:46:10
    Temat: Re: 2 z czterech
    Od: Tomasz Sowa <t...@t...NOSPAM.org>

    Dnia Tue, 01 Jun 2010 22:03:09 +0200, Bronek (bryx) Tatukl napisał(a):

    > Jak najładniej zapisać w pentrach 2 cyfry z czterech dostepnych?
    >
    > jak by bylo 4 z czterech z powtorzeniami to
> [...]

    mniejsze-równe <= 3

    > A jak to ładnie zapisac ale 2 z czterech z powtorzeniami

    for(i=0;i<=3;i++)
    for(j=0;j<=3;j++)
    {
    }

    > oraz 2 bez powtórzeń

    for(i=0;i<=3;i++)
    for(j=i+1;j<=3;j++)
    {
    }

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2010-06-02 08:57:32
    Od: Maciej Pilichowski <P...@g...com>

    On Tue, 1 Jun 2010 22:46:10 +0200, Tomasz Sowa <t...@t...NOSPAM.org>
    wrote:

    >for(i=0;i<=3;i++)
    >for(j=0;j<=3;j++)
    >{
    >}

    Nieladnie.
    a) liczby magiczne
    b) rozwiazanie sie nie skaluje
    c) lepiej sie przyzwyczajac domyslnie do operatora prefiksowego

    milego dnia, hej
    --
    Moja wyprzedaz wszystkiego: ksiazki, plyty, filmy.
    http://www.garaz.pol.pl/

  • 4. Data: 2010-06-02 09:34:35
    Od: "Bronek (bryx) Tatukl" <b...@k...com>

    Maciej Pilichowski wrote:

    > Nieladnie.
    > a) liczby magiczne
    > b) rozwiazanie sie nie skaluje
    > c) lepiej sie przyzwyczajac domyslnie do operatora prefiksowego

    Ale tu otrzymam ciągi 2 znakowe, a ja potrzebuje nadal czteroznakowych , ale
    by wystepowaly tam tylko dwa pierwsze znaki/indeksy.
    Z powtorzeniami i bez.

  • 5. Data: 2010-06-02 14:24:09
    Od: Mariusz Marszałkowski <m...@g...com>

    On 2 Cze, 11:34, "Bronek (bryx) Tatukl" <b...@k...com> wrote:

    > Ale tu otrzymam ciągi 2 znakowe, a ja potrzebuje nadal czteroznakowych , ale
    > by wystepowaly tam tylko dwa pierwsze znaki/indeksy.
    > Z powtorzeniami i bez.

    Nie kumam, może o coś takiego chodzi?

    void build( solved[MAX+1], dlugosc, max, ilosc , powtorzenia ) {
    solved[dlugosc] = 0;
    if( dlugosc < max ) {
    char tmp[2] = {0,0};
    for( i=0; i<ilosc ; i++ ) {
    tmp[0] = 'A' + i;
    if( powtorzenia || !powtorzenia && !strstr( tmp , solved ) ) {
    solved[dlugosc] = tmp[0];
    build( solved , dlugosc+1, max , ilosc , powtorzenia );
    }
    }
    } else
    printf("%s\n",solved);