  • 11. Data: 2013-12-11 10:44:31
    Temat: Re: Rusza e-Formuła, wyścigi samochodów elektrycznych
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-11, masti <g...@t...hell> wrote:

    > a niby czemu nie? Zresztą to i tak jest porażka :)

    Mnie tylko ciekawi czy bedzie duzo pozarow ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2013-12-11 10:47:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 11 Dec 2013 09:44:31 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

    > Mnie tylko ciekawi czy bedzie duzo pozarow ;-)

    i kogo pierwszego kopnie :)

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 13. Data: 2013-12-11 11:10:45
    Od: K <...@...c>

    W dniu 11-12-2013 07:43, Marcin N pisze:
    > http://www.fiaformulae.com/guide/specification
    >
    > Dziwne jest ograniczenie prędkości do 225 km/h.
    > Moc wyścigowa 133 kW, moc "do wyprzedzania": dodatkowe 67 kW.
    > Minimalna waga pojazdu 800 kg, baterie 200 kg.
    >
    > Nie bardzo rozumiem, na czym ma polegać wyścig technologiczny, skoro
    > wszystkie samochody będą miały sztuczne ograniczenia. Gdzie tu pole do
    > innowacji?
    >
    > Pierwszy wyścig we wrześniu 2014. Zobaczymy, jak to wyjdzie...

    zobacz jakie zmiany zaszly w F1 w ciagu ostatnich 15lat. tego sie juz
    nie da ogladac. od przyszlego sezonu m.in. 5 silnikow na kierowce itp
    bzdury typu DRS, KERS, a jak spadnie deszcz to przerywaja wyscig.

  • 14. Data: 2013-12-11 19:16:51
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2013-12-11 07:43, Marcin N pisze:

    > Nie bardzo rozumiem, na czym ma polegać wyścig technologiczny, skoro
    > wszystkie samochody będą miały sztuczne ograniczenia. Gdzie tu pole do
    > innowacji?

    Nie bój, jak będzie zbyt nudno, to na jedną, dwie rundy przed końcem
    zmienią np. system punktacji i włala ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 15. Data: 2013-12-11 23:22:55
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-12-11 19:16, LEPEK pisze:

    > Nie bój, jak będzie zbyt nudno, to na jedną, dwie rundy przed końcem
    > zmienią np. system punktacji i włala ;)

    Ja widzę jeszcze jeden aspekt "nudności" - przy napędzie spalinowym
    słychać silnik.
    A w wyścigach "elektryków"? Trochę, jak oglądanie filmu niemego ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 16. Data: 2013-12-12 01:40:51
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-12-11 23:22, Adam pisze:

    > Ja widzę jeszcze jeden aspekt "nudności" - przy napędzie
    > spalinowym słychać silnik.
    > A w wyścigach "elektryków"? Trochę, jak oglądanie filmu niemego ;)

    Zieeeeeeew ...

    http://www.youtube.com/watch?v=ckthGAtPXiA

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 17. Data: 2013-12-12 07:59:50
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-12-11 23:22, Adam pisze:

    > Ja widzę jeszcze jeden aspekt "nudności" - przy napędzie spalinowym
    > słychać silnik.
    > A w wyścigach "elektryków"? Trochę, jak oglądanie filmu niemego ;)

    Tu masz dźwięk takiego samochodu:
    http://www.fiaformulae.com/guide/sound

    Napisali, że wjeżdżając do boksu będzie dodatkowo hałasował, żeby było
    słychać, że nadjeżdża.

    --
    MN

  • 18. Data: 2013-12-13 14:16:46
    Od: robot <r...@v...pl>

    W dniu 2013-12-11 09:05, Albercik pisze:

    > Powinno to pobudzić badania nad akumulatorami - to jest obecnie największym
    problemem samochodów elektrycznych.

    Największym problemem samochodów elektrycznych jest brak sieci
    elektrycznej umożliwiającej ładowanie takich samochodów.

    Teraz mało się mówi o znaczeniu takiej sieci, ponieważ
    udział samochodów elektrycznych na świecie jest praktycznie zerowy,
    więc i sieć nie potrzebna.

    Taka sieć prawdopodobnie nigdy nie powstanie.

    --
    pozdro

  • 19. Data: 2013-12-16 01:06:46
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 13 grudnia 2013 14:16:46 UTC+1 użytkownik robot napisał:

> [...]
    >
    > więc i sieć nie potrzebna.
    >

    > Taka sieć prawdopodobnie nigdy nie powstanie.

    Masz rację. W przeciągu pięćdziesięciu lat nie powstanie. Dla mnie 30 lat do przodu
    to nigdy.