  • 1. Data: 2010-10-21 00:09:20
    Temat: Rzeszów dobry serwis francuskich
    Od: "mariuszmo" <t...@s...pl>

    Moze ktoś polecić dobry serwis francuzów? Chce zmienić w megance dieslu
    rozrząd i szukam jakiegoś solidnego fachowca w Rzeszowie, który może nie
    będzie najtańszy ale zrobi taniej niż serwis.

    i jeszcze takie pytanie, może ktoś coś podpowie?
    W dieslu 1,5 dci to chyba ten 82 konny jest wg instrukcji wymiana paska co
    120 tys lub 5 lat
    samochód ma przejechane 85 tys i 6 lat.
    Wiem, że to trochę wróżenie z fusów ale czy to 5 lat to nie jest jakaś forma
    zabezpieczenia się producenta?

  • 2. Data: 2010-10-21 08:39:53
    Temat: Re: Rzeszów dobry serwis francuskich
    Od: "rz" <z...@i...pl>

    Użytkownik "mariuszmo" <t...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Moze ktoś polecić dobry serwis francuzów? Chce zmienić w megance dieslu
    > rozrząd i szukam jakiegoś solidnego fachowca w Rzeszowie, który może nie
    > będzie najtańszy ale zrobi taniej niż serwis.

    Polecam warsztat w Rzeszowie na ul. Mieleckiej, firma Warzybok L.

  • 3. Data: 2010-10-21 16:20:50
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-10-21 00:09, mariuszmo pisze:
    > samochód ma przejechane 85 tys i 6 lat.

    to już czas na pasek.

    > Wiem, że to trochę wróżenie z fusów ale czy to 5 lat to nie jest jakaś
    > forma zabezpieczenia się producenta?

    być może, ale jak pokazuje praktyka i tyle czasami paski nie potrafią
    wytrzymać, dlatego warto wymienić. Ten silnik jest prosty wiec wymianę
    rozrządu zrobi Ci każdy serwis nie tylko taki który specjalizuje się we
    francuzach.

    --
    krzysiek82