  • 1. Data: 2012-05-28 00:31:00
    Temat: S8 Wrocław - Oleśnica
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Koledzy, czy odcinek S8 od Oleśnicy do A8 jest już oddany do użytku?

  • 2. Data: 2012-05-28 00:46:02
    Temat: Re: S8 Wrocław - Oleśnica
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 28 May 2012 00:31:00 +0200, Przemysław Czaja napisał(a):
    > Koledzy, czy odcinek S8 od Oleśnicy do A8 jest już oddany do użytku?

    Eee, chyba nie, glosno by bylo, a tu cicho.

    Ale od Olesnicy sie w miare dobrze dojezdza do AOW, tylko jaja trzeba miec,
    CB, i wykrywacz radarow :-)

    J.

  • 3. Data: 2012-05-28 01:04:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Monday, May 28, 2012, 12:46:02 AM, you wrote:

    > Eee, chyba nie, glosno by bylo, a tu cicho.
    > Ale od Olesnicy sie w miare dobrze dojezdza do AOW, tylko jaja trzeba miec,
    > CB, i wykrywacz radarow :-)

    A może dla odmiany warto pojechać ten kawałeczek w miarę przepisowo?
    :P

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2012-05-28 01:50:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 28 May 2012 01:04:30 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > A może dla odmiany warto pojechać ten kawałeczek w miarę przepisowo?
    > :P

    Ta, 4 pasy, szansa przyspieszenia, sam sobie jedz przepisowo 50 :-)

    J.

  • 5. Data: 2012-05-28 01:53:15
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Monday, May 28, 2012, 1:50:27 AM, you wrote:

    > Ta, 4 pasy, szansa przyspieszenia, sam sobie jedz przepisowo 50 :-)

    A gdzie tam jest 50?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2012-05-28 01:59:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 28 May 2012 01:53:15 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F.,
    >
    > A gdzie tam jest 50?

    W kazdej wsi. Smardzow, bykow, dlugoleka ... a nie, smardzowa juz nie
    jestem pewien.

    J.

  • 7. Data: 2012-05-28 02:04:25
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Monday, May 28, 2012, 1:59:31 AM, you wrote:

    > W kazdej wsi. Smardzow, bykow, dlugoleka ... a nie, smardzowa juz nie
    > jestem pewien.

    Korona z głowy spadnie, jak przez wiochę trochę wolniej przejedziesz?
    Dojedziesz do AOW, będziesz mógł bezkarnie 149.99999km/h jechać.

    (tak, wiem - kapelusik przyciasny)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 8. Data: 2012-05-28 07:52:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 28 May 2012 02:04:25 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F.,
    > Korona z głowy spadnie, jak przez wiochę trochę wolniej przejedziesz?
    > Dojedziesz do AOW, będziesz mógł bezkarnie 149.99999km/h jechać.

    Do AOW to jeszcze 20 km.

    > (tak, wiem - kapelusik przyciasny)

    Syty glodnego nie zrozumie :-)
    Ja tak od warszawy jade - wiesz ile do wiosek zaliczonych ? :-)

    J.

  • 9. Data: 2012-05-28 09:15:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Monday, May 28, 2012, 7:52:45 AM, you wrote:

    > Do AOW to jeszcze 20 km.
    > Syty glodnego nie zrozumie :-)
    > Ja tak od warszawy jade - wiesz ile do wiosek zaliczonych ? :-)

    Tak właśnie patrzę na góglemapę, ze bez sensu droga. Dlaczego nie
    omija co większych zabudowanych? Porobione po dwie jezdnie a we
    wioskach jedna...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 10. Data: 2012-05-28 09:20:11
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "J.F."

    > Eee, chyba nie, glosno by bylo, a tu cicho.

    Niby pierwszy etap do 02.06.2012, targeo wyznacza trasę po S8 to
    pomyślałem, że się chłopaki postarali

    > Ale od Olesnicy sie w miare dobrze dojezdza do AOW, tylko jaja trzeba
    > miec,
    > CB, i wykrywacz radarow :-)

    Ruch bywa spory w obu kierunkach, ale fakt tragedii nie ma ;)