  • 1. Data: 2012-10-14 18:30:03
    Temat: SAMSUNG LCD - czerwona pionowa linia
    Od: <l...@i...pl>

    Na monitorze samsunga 305T - 30 calowym nagle pojawila sie cienka (chyba 1
    opixelowa) linia pionowa
    Polozenie linii jest niezalezne od ustawionej rozdzielczosci wiec
    podejrzewam wade matrycy lub sterownika LCD w monitorze
    Jak oceniacie czy to powazna usterka?
    A moze ktos ma jakies doswiadczenia z serwisem w takich sprawach?

  • 2. Data: 2012-10-14 18:48:34
    Temat: Re: SAMSUNG LCD - czerwona pionowa linia
    Od: "tyg" <t...@t...pl>

    Użytkownik <l...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jak oceniacie czy to powazna usterka?
    > A moze ktos ma jakies doswiadczenia z serwisem w takich sprawach?

    ;)
    Jest taki sposób
    http://www.youtube.com/watch?v=0ykPsV2voYU

  • 3. Data: 2012-10-14 19:56:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "tyg" <t...@t...pl> wrote in message news:k5eqd2$pc5$1@news.task.gda.pl...
    > Użytkownik <l...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > ;)
    > Jest taki sposób
    > http://www.youtube.com/watch?v=0ykPsV2voYU

    Mocny jest komentarz:
    "Since watching this video, i? have fixed my car, my refridgerator, and my
    wifes teeth." :-)))))

  • 4. Data: 2012-10-15 14:07:52
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2012-10-14 18:30, l...@i...pl pisze:
> [...]
    > Jak oceniacie czy to powazna usterka?
    > A moze ktos ma jakies doswiadczenia z serwisem w takich sprawach?

    TV z cienką czerwoną linia wymienili mi na gwarancji.

    AWa.