  • 1. Data: 2012-10-13 20:51:02
    Temat: Spisek żarówkowy - dymają nas ostro, dzięki za czasy wysokiej jakości...
    Od: jędrek <w...@p...onet.pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=QPPW8KM7eEU

  • 2. Data: 2012-10-13 22:31:45
    Od: "kk" <...@...pl>

    > http://www.youtube.com/watch?v=QPPW8KM7eEU

    Film ciekawy,
    mam telewizor SANYO z 83 roku, działa bez zarzutu. Miałem go wymienić na
    nowszy model ...

    A co do filmu, to podobny temat był poruszany w pewnym odcinku ... FUTURAMY.

  • 3. Data: 2012-10-13 23:56:48
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "jędrek" <w...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
    .com...
    > http://www.youtube.com/watch?v=QPPW8KM7eEU

    ZIEEEEEEEEEEEEEEEEEWWWWW.....

  • 4. Data: 2012-10-14 00:05:29
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Dzisiaj padła mi ostatnia żarówka 200W jaką miałem w kanale w garażu.
    Trzeba będzie przerobić na obudowę z żarnikiem halogenowym

    Marek

  • 5. Data: 2012-10-14 02:09:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 13 Oct 2012 20:51:02 +0200 osobnik zwany jędrek
    napisał:

    kiedy Cię odhibernowali?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2012-10-14 10:46:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 14 Oct 2012 00:05:29 +0200, 4CX250 napisał(a):
    > Dzisiaj padła mi ostatnia żarówka 200W jaką miałem w kanale w garażu.
    > Trzeba będzie przerobić na obudowę z żarnikiem halogenowym

    Nie lepiej na swietlowki ?
    Oczy cie bola, czy podwozia malujesz i kolor musi sie zgadzac ?

    J.

  • 7. Data: 2012-10-14 13:47:18
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    partners.pl
    *4CX250* napisał(-a):

    > Dzisiaj padła mi ostatnia żarówka 200W jaką miałem w kanale w garażu.
    > Trzeba będzie przerobić na obudowę z żarnikiem halogenowym

    Dlaczego trzeba? Jeśli dobrze poszukać, to jeszcze się znajdzie takie w
    sprzedaży. Ja muszę jeszcze się rozejrzeć za żarowką 500W. Tak na
    wszelki wypadek. Poprzednia jaką miałem w garażu świeciła chyba ze 30
    lat przyświecąjac jeszcze mojemu tacie. Aktualna już chyba 10. Jeszcze
    jedna zapewniłaby oświetlenie do końca moich dni :)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 8. Data: 2012-10-14 14:04:57
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > Nie lepiej na swietlowki ?
    > Oczy cie bola, czy podwozia malujesz i kolor musi sie zgadzac ?

    A dlaczego by miało być lepiej? Tańsze te świetlówki raczej nie będą.
    I nie będą tak grzały, jak halogeny czy inne żarówki -- a grzanie
    w kanale jest rzeczą zwykle pożądaną.

    --
    Jarek

  • 9. Data: 2012-10-14 20:05:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kk" <...@...pl> wrote in message news:k5cj50$sqe$1@news.vectranet.pl...

    > Film ciekawy, mam telewizor SANYO z 83 roku, działa bez zarzutu.
    > Miałem go wymienić na nowszy model ...
    >
    > A co do filmu, to podobny temat był poruszany w pewnym odcinku ...
    > FUTURAMY.

    Z tym że producent drukarki nie sprawił że mu się ta drukarka
    zepsuła w konkretnym czasie - urządzenia się psują mimo
    wszelkich starań jakie dokładać może producent...
    A że zarobki naprawiaczy w "ZURTach" poszły w górę gdy
    ceny sprzętu elektronicznego poszły mocno w dół to relacje
    się zmieniły i często nie opłaca się naprawiać taniej masówki.
    Nie ma tu żadnego "spisku" - po prostu takie nastały czasy...
    Dawno temu, gdy kolorowa drukarka kosztowała setki dolarów
    opłacało się ją naprawiać - dziś gdy kosztuje $40 nie opłaca się.
    Nie ma sensu doszukiwać się tu teorii spiskowych...

    Tak samo było dawno temu z książkami - były bardzo drogie
    i był zawód "introligator" (jak ktoś za młody aby pamiętać:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Introligator) gdzie można było
    zanieść drogą książkę i pan poświęcił jej parę godzin na odnowę,
    naprawę podartych kartek, wymianę okładki czy podklejenie tego
    czy owego... Ale 50-100 lat temu podręcznik kosztował w złocie.
    A dziś? Książka? Panie, parę złotych - introligator nie zarobiłby
    na chleb gdyby miał naprawiać parę godzin książkę za 20zł.
    To samo dotyczy właśnie drukarek atramentowych czy innego
    taniego, masowo produkowanego sprzętu elektronicznego.

  • 10. Data: 2012-10-14 20:06:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:k5cvs9$li2$12@dont-email.me...
    > kiedy Cię odhibernowali?