  • 1. Data: 2012-10-13 20:08:56
    Temat: Uszkodzona MP4
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    Czołem. Pozwólcie że spytam. Córka załatwiła sobie wyświetlacz w MP4
    firmy Lark. Ustrojstwo ma wartość sentymentalną, bo to prezent
    komunijny. Czy toto jest serwisowalne, czy iść po nowy ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 2. Data: 2012-10-14 17:43:36
    Temat: Re: Uszkodzona MP4
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "PeJot" <P...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Czołem. Pozwólcie że spytam. Córka załatwiła sobie wyświetlacz w MP4 firmy
    > Lark. Ustrojstwo ma wartość sentymentalną, bo to prezent komunijny. Czy
    > toto jest serwisowalne, czy iść po nowy ?

    Poszukać używki i podmienić wyświetlacz?
    O ile się da, bo jak tasiemki klejone to... podmienić bebechy w całości :)

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2012-10-14 18:31:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 13 Oct 2012 20:08:56 +0200, PeJot napisał(a):
    > Czołem. Pozwólcie że spytam. Córka załatwiła sobie wyświetlacz w MP4
    > firmy Lark. Ustrojstwo ma wartość sentymentalną, bo to prezent
    > komunijny. Czy toto jest serwisowalne, czy iść po nowy ?

    Predzej czy pozniej trafilby do kosza ... wiec czas zerwac z sentymentami.

    Po nowy nie - nowy pod choinke, teraz niewychowawczo :-P

    J.

  • 4. Data: 2012-10-14 19:33:25
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    W dniu 2012-10-14 18:31, J.F. pisze:

    > Predzej czy pozniej trafilby do kosza ... wiec czas zerwac z sentymentami.
    >
    > Po nowy nie - nowy pod choinke, teraz niewychowawczo :-P

    Z tym wyrzucaniem do kosza to też trochę niewychowawcze. Jakbym
    naprawił, nabiłbym u córy punkty :)

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 5. Data: 2012-10-14 19:43:29
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    W dniu 2012-10-14 17:43, Irokez pisze:
    > Użytkownik "PeJot" <P...@m...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Poszukać używki i podmienić wyświetlacz?

    A tam nie są takie wyświetlacze jak w telefonach ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 6. Data: 2012-10-15 01:18:59
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik PeJot napisał:
    [..]
    > A tam nie są takie wyświetlacze jak w telefonach ?

    Każdy telefon ma inny wyświetlacz, nie, nie podpasujesz.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html