  • 1. Data: 2004-03-04 09:00:03
    Temat: SERWER PROXY DIALOGU
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    czy dialog ma swój serwer proxy?

  • 2. Data: 2004-03-04 11:49:52
    Temat: Re: SERWER PROXY DIALOGU
    Od: "MadAndy" <n...@s...com>

    Ma.
    w3cache.dialog.net.pl:8080
    Jest tylko dla userów Dialogu.

    MadAndy

  • 3. Data: 2004-03-05 01:37:31
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    nie, no jest wyraźny kop! zostaję na proxym!

  • 4. Data: 2004-03-05 01:37:31
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    nie, no jest wyraźny kop! zostaję na proxym!

  • 5. Data: 2004-03-05 09:47:01
    Od: z...@z...pl (knobl)

    wrote:

    > czy dialog ma swój serwer proxy?

    Dla Dial-Up użyj serwera proxy, w polu Adres wpisz junior.dialog.net.pl, w
    polu Port - 8081

  • 6. Data: 2004-03-05 09:47:01
    Od: z...@z...pl (knobl)

  • 7. Data: 2004-03-05 11:01:35
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    > Dla Dial-Up użyj serwera proxy, w polu Adres wpisz junior.dialog.net.pl, w
    > polu Port - 8081

    Hahahaha! Stary nie żartuj, chcesz, żeby mi lalunie zablokowało? ;o)

  • 8. Data: 2004-03-05 13:04:15
    Od: th3tox <t...@W...bzI>

    www.dialog.pl <= czy to tak trudno ?

    --
    [ 011101000110100000110011011101000110111101111000 ] | th3tox
    [ real coders code in binary http://whiteparty.biz ] |

  • 9. Data: 2004-03-05 18:55:08
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    > www.dialog.pl <= czy to tak trudno ?
    > Widocznie w Zielonej Dziurze łatwiej...zresztą po co się produkujesz koleś,
    skoro już ktoś wcześniej miał ochotę na to odpowiedzieć?

  • 10. Data: 2004-03-07 23:57:10
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    [Adresy w nagłówkach to mielona pułapka. Jeśli chcesz odpisać,]
    [odpisz via nntp, na cGlwZW4=(at)beast.tu.kielce.pl lub wcale.]

    In the darkest hour on Fri, 5 Mar 2004 18:55:08 +0000 (UTC),
    > skoro już ktoś wcześniej miał ochotę na to odpowiedzieć?

    Dostałeś już odpowiedź, pomimo, że niemożność odnalezienia informacji
    na stronie własnego providera przez spację nie jest problemem polskiego
    internetu. A teraz sio.

    --
    Before the Goat of Mendes... we all must take our turn | Artur M. Piwko
    Into the magic circle... where still the fire burns | AMP29-RIPE