  • 1. Data: 2004-03-02 18:31:27
    Temat: Co z tym problemem zrobić ?
    Od: "Michal S." <s...@p...onet.pl>

    Otrzymałem list z takowej instytucji:

    Motion Picture Association
    Woridwide Internet Enforcement
    15503 Ventura Boulevard
    Encino, CA 91436

    Ponieważ jestem administratorem nie wjelkiej sieci ok 300userow i firma w
    której pracuje świadczy usługi dostępu do internetu,
    z wjadomych powodów jestem świadom że ktoś z urzytkowników taki proceder
    może prowadzić.
    Jak do tej pory nie interesowałem sie kożystaniem moich urzytkowników z
    programów p2p, czy powinienem ?

    Mail ten dotyczy "Nieuprawnionej dystrybucji produkcji kinowych obletych
    prawami autorskimi" itp.
    Są wnim teksty dotyczących ustaw itp.

    Czy ktoś z was spodkał się z takim mailem ?

    Michal Sz.

  • 2. Data: 2004-03-02 18:55:58
    Temat: Re: Co z tym problemem zrobić ?
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Michal S. wrote:
    > Czy ktoś z was spodkał się z takim mailem ?

    pewnie, też to dostaliśmy. Najlepiej olać, bądź odpisać po polsku, że
    nie znasz angielskiego. :P

    --
    Mati (m...@m...net)
    One man can make a difference

  • 3. Data: 2004-03-02 19:26:57
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@p...na.niusy>

    Mateusz Papiernik <m...@m...net> napisał(a):

    > pewnie, też to dostaliśmy. Najlepiej olać, bądź odpisać po polsku, że
    > nie znasz angielskiego. :P

    Ostatnio wiekszosc przychodzi juz po polsku. Do nas (a...@a...pl)
    przychodzi kilka tygodniowo.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 4. Data: 2004-03-02 19:48:14
    Od: "Szymek Jędrzejczak" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Przemyslaw Frasunek <v...@p...na.niusy> napisał(a):

    > Ostatnio wiekszosc przychodzi juz po polsku. Do nas (a...@a...pl)
    > przychodzi kilka tygodniowo.

    Tez cos takiego dostalem, niby od RIAA, ale czy mozna to tak napewno olac?

    P.S. czego uzywacie do logowania ruchu w sieci lokalnej? p0f`a ??

    Pozdrawiam,
    Szymek Jędrzejczak

  • 5. Data: 2004-03-02 19:48:51
    Od: Andrzej Nowak <e...@d...art.pl>

    On Tue, 02 Mar 2004 20:26:57 +0100, Przemyslaw Frasunek wrote:

    > Ostatnio wiekszosc przychodzi juz po polsku. Do nas (a...@a...pl)
    > przychodzi kilka tygodniowo.

    I co z nimi robicie? ;-)

    +e

  • 6. Data: 2004-03-02 20:20:07
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@p...na.niusy>

    Przesylamy do abuse@klient i potwierdzamy odebranie.

  • 7. Data: 2004-03-02 20:39:27
    Od: Przemysław 'Repcio' Gubernat <P...@G...com.invalid>

    On Tue, 02 Mar 2004 21:20:07 +0100, Przemyslaw Frasunek <v...@p...na.niusy>
    wrote:

    > Przesylamy do abuse@klient i potwierdzamy odebranie.

    Jak przesyłam pod poprawny adres e-mail, gdyż ich skrypt źle pobiera dane
    :/ z bazy RIPE

    A klienci odsyła z prośbą o podesłanie tego samego w formie papierowej.
    AFAIK nie możesz podać im danych.

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    IPv4://repcio@3575230515 IPv6://repcio@3ffe:8010:1c:beaf::2
    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | Network Administrator @ Repcio.NET & Trzebnica.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+

  • 8. Data: 2004-03-02 20:55:38
    Od: "Jakub \"Venom\" Żukowski" <v...@n...venomski.com>

    Witam,
    Olej. Wysylaja to nagminnie i wszedzie :)

    Pozdrawiam,

    --
    Jakub "Venom" Żukowski
    mobile: (+48 501) 065 632

  • 9. Data: 2004-03-03 07:41:23
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

> [...]
    > może prowadzić.
    > Jak do tej pory nie interesowałem sie kożystaniem moich urzytkowników z

    Dostales zalacznik w XMLu ? Takie listy dostaje sie nei za p2p a za
    udostepniania na wwww
    Formalnie nic ci nie grozi ale warto sie zainteresowac tematem

  • 10. Data: 2004-03-03 07:44:07
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > Jak przesyłam pod poprawny adres e-mail, gdyż ich skrypt źle pobiera dane
    > :/ z bazy RIPE
    > A klienci odsyła z prośbą o podesłanie tego samego w formie papierowej.
    > AFAIK nie możesz podać im danych.

    Tiaaa stad pewnie wiekszosc trafia do nas zamist do klientow :) Ostatnio
    tez dostalismy kilka razy
    i odsylamy do wlasciwego klienta a wlasciwa jednostka grozi palcem :) o ile
    jest klauzula w umowie.