  • 1. Data: 2004-03-04 11:04:48
    Temat: plotki o komercyjnej czesco POL34
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@i...pl>

    Dzisiaj hadlowiec f-my Crowley stwierdzil ze jest jakies nowe
    prawo/rozporzadzenie dotyczace wymuszenia na sieciach MAN utrzymywania
    poziomu cen zblizonego do cen ustanowionych przez operatora widacego ...

    Czy ktos o czyms takim slyszal ?

    bo mi sie wydaje ze to kolejne zagranie marketingowec - zaraz po wysylaniu
    wycinkow z prasy o slabym wyniku finansowym futuro

    pozdrawiam
    --
    Mateusz Swatek

  • 3. Data: 2004-03-04 11:11:48
    Temat: Re: plotki o komercyjnej czesco POL34
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    Mateusz Swatek wrote:
    > Dzisiaj hadlowiec f-my Crowley stwierdzil ze jest jakies nowe
    > prawo/rozporzadzenie dotyczace wymuszenia na sieciach MAN utrzymywania
    > poziomu cen zblizonego do cen ustanowionych przez operatora widacego

    to moze niech facet zapoda te akty prawne ?

    - zaraz po
    > wysylaniu wycinkow z prasy o slabym wyniku finansowym futuro

    a temu sie dziwic nie bede ...

    --
    Adam Paluch <a...@b...net>
    bluuu.NET, Sosnowiec

  • 2. Data: 2004-03-04 11:11:48
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

  • 4. Data: 2004-03-04 14:39:55
    Od: "328.28.00" <n...@s...com>

    Użytkownik Mateusz Swatek napisał:

    [...]

    > bo mi sie wydaje ze to kolejne zagranie marketingowec - zaraz po wysylaniu
    > wycinkow z prasy o slabym wyniku finansowym futuro

    ta, zapytaj cie CDP ile sa w plecy, a niech nie patrza na konkurencje.

    R,
    --

    e.mail use: http://myemail.notlong.com gg:328.28.00

  • 5. Data: 2004-03-04 18:19:41
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    Użytkownik "328.28.00" <n...@s...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik Mateusz Swatek napisał:
    >
    > [...]
    >

    > ta, zapytaj cie CDP ile sa w plecy, a niech nie patrza na konkurencje.

    no wlasnie tego szukalem, chce zazyc goscia ktory "wyciera" sie strata
    futuro :D

    --
    pozdrawiam,
    Mateusz

  • 6. Data: 2004-03-04 20:15:21
    Od: "Michal Podsiadly" <p...@n...grupy.com>

    Użytkownik "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl> napisał w wiadomości
    > no wlasnie tego szukalem, chce zazyc goscia ktory "wyciera" sie strata
    > futuro :D

    dane za 2002 rok:
    http://www.biznesnet.pl/pp/12540/

    pzdr.
    Michal

  • 7. Data: 2004-03-09 20:13:08
    Od: eik wek <w...@m...serwer>

    On Thu, 4 Mar 2004 12:04:48 +0100, "Mateusz Swatek" <m...@i...pl>
    wrote:

    >Dzisiaj hadlowiec f-my Crowley stwierdzil ze jest jakies nowe
    >prawo/rozporzadzenie dotyczace wymuszenia na sieciach MAN utrzymywania
    >poziomu cen zblizonego do cen ustanowionych przez operatora widacego ...

    pierwsze słyszę o takim prawie...
    może pomyliłeś politykę handlową tpsa z prawem? :)