  • 1. Data: 2002-09-06 19:56:01
    Temat: awaria? gdzie to zglaszac?
    Od: "Tomek D..." <T...@p...fm>

    Kto mi powie, gdzie sie zgosic z problemem, ze gdzies tam daleko ode mnie
    jest jakis (217.98.125.38) router, ktory powoduje zrywanie polaczen itp.?
    Mam go po drodze do pewnego FTPa i juz mnie krew zalewa :(

    --
    Tomek
    T...@p...fm

  • 2. Data: 2002-09-07 20:30:42
    Temat: Re: awaria? gdzie to zglaszac?
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek D" <T...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > mnie jest jakis (217.98.125.38) router, ktory powoduje zrywanie
    > polaczen itp.? Mam go po drodze do pewnego FTPa i juz mnie krew

    Witam,

    to mija sie z sensem - wiedza o tym prawie napewno.

    Ale mozesz sprobowac tu:

    phone: +48 22 6291998
    phone: +48 22 6290357

    Pozdrawiam,

    P.S. Jezeli beda chcieli z Toba wogole rozmawiac.

    SzYmOn

  • 3. Data: 2002-09-07 20:51:44
    Od: "Wojciech Wielogorski" <r...@e...pl>

    "Tomek D..." <T...@p...fm> wrote in message
    > Kto mi powie, gdzie sie zgosic z problemem, ze gdzies tam daleko ode mnie
    > jest jakis (217.98.125.38) router, ktory powoduje zrywanie polaczen itp.?
    > Mam go po drodze do pewnego FTPa i juz mnie krew zalewa :(
    w CST TP S.A. - www.tpnet.pl

    pzdr

  • 4. Data: 2002-09-10 07:58:59
    Od: "Tomek D..." <T...@p...fm>

    Użytkownik "Szymon" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Tomek D" <T...@p...fm> napisał w wiadomości
    >
    > Witam,
    >
    > to mija sie z sensem - wiedza o tym prawie napewno.

> [...]
    Dzwonilem na infolinie Polpaka, ale oni sprawdzili nie to co trzeba ;-) Pani
    jednak dala mi namiary na lokalny oddzial, ktory tez pewnie niewiele by
    wskoral.... Przeczekalem jeszcze 1 dzien i o dziwo - wrocilo do normy :-)
    (po ponad tygodniu).
    Dzieki za odpowoiedzi!

    Tomek
    T...@p...fm

  • 5. Data: 2002-09-10 11:26:07
    Od: "Pawel Guraj" <p...@p...internet.pl>

> [...]
    > jednak dala mi namiary na lokalny oddzial, ktory tez pewnie niewiele by
    > wskoral.... Przeczekalem jeszcze 1 dzien i o dziwo - wrocilo do normy :-)

    Ja z Polpakiem tez kilka razy tak mialem.

    Zglaszalem awarie, technicy twierdzili ze nie ma zadnego problemu
    i wszystko jest ok...
    .. po czym po 1-2 dniach awaria cudownie znikała....

    Pozdrawiam,
    Paweł G.