  • 1. Data: 2017-11-13 04:26:00
    Temat: SMS na komputer
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Witam

    Sony Xperia - MyPhoneExplorer. Wyświetlam wiadomości. Jest opcja kopiuj do
    archiwum. Gdzie jest to archiwum na komputerze? Nie potrafię znaleźć.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2017-11-13 08:15:45
    Temat: Re: SMS na komputer
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 13.11.2017 o 04:26, Kamil pisze:
    > Witam
    >
    > Sony Xperia - MyPhoneExplorer. Wyświetlam wiadomości. Jest opcja kopiuj
    > do archiwum. Gdzie jest to archiwum na komputerze? Nie potrafię znaleźć.
    >
    > Pozdrawiam

    Ze sklepu Android ściągasz i instalujesz darmowy program sms Backup,
    potem już tylko łączysz się w programie ze swoim Gmailem i klikasz
    "Kopia zapasowa". Wszystkie wiadomości są (SMS w gmailu) i możesz je
    odczytać.

  • 3. Data: 2017-11-13 12:03:47
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-11-13 o 04:26, Kamil pisze:
> [...]
    >
    > Sony Xperia - MyPhoneExplorer. Wyświetlam wiadomości. Jest opcja
    > kopiuj do archiwum. Gdzie jest to archiwum na komputerze? Nie potrafię

    Na Xp najprawopodobniej standardowo jest to folder mój komputer->dysk
    C-> document and settings-> nazwa użytkownika->dane
    aplikacji->myphoneexplorer->nazwa telefonu-> plik "SMS".

    Oczywiście w eksploratorze windows trzeba udostępnić opcje - "pokaż
    ukryte pliki i foldery".

  • 4. Data: 2017-11-13 12:48:01
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Mon, 13 Nov 2017 12:03:47 +0100, Trybun <c...@j...ru> wrote:

    Tak jak podał Trybun:
    SMS.dat - zsynchronizowana skrzynka odbiorcza;
    SMSArchive.dat - archiwum.

    Przy czym wszystkie SMSy są zakodowane i w jednym pliku, jeżeli
    oczekiwałeś, że każdy SMS to osobny plik tekstowy to to tak nie
    działa.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 5. Data: 2017-11-16 12:13:19
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał:

    > Na Xp najprawopodobniej standardowo jest to folder mój komputer->dysk C->
    > document and settings-> nazwa użytkownika->dane
    > aplikacji->myphoneexplorer->nazwa telefonu-> plik "SMS".

    Bardzo dziekuję za wskazówkę. Jest to co pokazałeś. Niestety zakodowane.
    Czym to otworzyć aby mozna było odczytać i zapisać w postaci czytelnej?

    ozdrawaim

  • 6. Data: 2017-11-17 10:31:42
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-11-16 o 12:13, Kamil pisze:

    > Bardzo dziekuję za wskazówkę. Jest to co pokazałeś. Niestety
    > zakodowane. Czym to otworzyć aby mozna było odczytać i zapisać w
    > postaci czytelnej?
    >
    > ozdrawaim

    Nigdy nie próbowałem przekonwertować tego pliki na txt. Otwierać -
    oczywiście programem MyPhoneExplorer, zapisywać - nie wiem. Samą treść
    pojedynczej wiadomości można zapisać w zewnętrznym pliku txt.