  • 1. Data: 2009-05-18 14:38:04
    Temat: Czy karta SIM może wysłać wiadomość?
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Włączam telefon (N6310i) z SIM Orange nr przeniesiony z Plusa i pojawia się:
    "Czy karta SIM może wysłać wiadomość?"
    Pykam n"nie", a pytanie powtarza sie i tak jeszcze dwa razy?

    O co tu chodzi?

    ==
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-05-18 15:17:19
    Temat: Re: Czy karta SIM może wysłać wiadomość?
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "skippy" <m...@o...the.moon> napisał

    > O co tu chodzi?

    Sieć chce koniecznie przysłać Ci ustawienia MMS, WAP i dostępu do Internetu
    na podstawie modelu telefonu, do którego właśnie włożono kartę sim.

    M.

  • 3. Data: 2009-05-18 15:17:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "skippy" <m...@o...the.moon> napisał w wiadomości
> [...]
    > pojawia się:
    > "Czy karta SIM może wysłać wiadomość?"
    > Pykam n"nie", a pytanie powtarza sie i tak jeszcze dwa razy?

    Jakies tam rozne rzeczy potrafia byc w karcie zapisane - np cale
    dodatkowe menu, ktore cos tam wysylaja.

    Byc moze ta oranzadowa ma jakies automatyczne funkcje.

    J.

  • 4. Data: 2009-05-18 16:47:30
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    skippy pisze:
    > Włączam telefon (N6310i) z SIM Orange nr przeniesiony z Plusa i pojawia się:
    > "Czy karta SIM może wysłać wiadomość?"
    > Pykam n"nie", a pytanie powtarza sie i tak jeszcze dwa razy?
    >
    > O co tu chodzi?

    Menu->Ustawienia->Ustawienia Telefonu->Potwierdzaj uslugi SIM

    Jak juz ktos napisal - siec probuje ci wyslac albo Sim Application
    Toolkit albo konfiguracje GPRS i wysyla pytanie do karty sim, liczac na
    odpowiedz ze strony karty sim.
    Te SMSy sa akurat bezplatne.

    --
    darnok