  • 41. Data: 2014-09-17 08:06:48
    Temat: Re: SSD a obudowa Chieftec
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-09-16 22:43, R.e.m.e.K pisze:

    > Ty naprawde jestes taki tepy czy zwyczajnie nie potrafisz sie przyznac do
    > bledu?

    Przecież dawno napisałem że popełniłem błąd ze składnią a tępy to jesteś
    chyba ty skoro tego nie widzisz.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 42. Data: 2014-09-17 11:57:08
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 17 Sep 2014 08:06:48 +0200, Chris napisał(a):

    > Przecież dawno napisałem że popełniłem błąd ze składnią a tępy to jesteś
    > chyba ty skoro tego nie widzisz.

    Gwoli wyjasnienia bledu logicznego jaki popelniasz:

    "Dlaczego" nie jest synomimem* "dla czego"! Uzycie jednego w miejsce
    drugiego nie jest "inna forma" tylko kurwa bledem, przyklady:
    "Dla czego nie rozumiesz słowa pisanego?"
    "Dla czego pierdolisz głupoty?"

    * - takie trudne slowo, do znalezienia w SJP

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 43. Data: 2014-09-17 12:35:52
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2014-09-17 11:57, R.e.m.e.K pisze:

> [...]
    > "Dla czego nie rozumiesz słowa pisanego?"
    > "Dla czego pierdolisz głupoty?"
    >

    > * - takie trudne slowo, do znalezienia w SJP

    możesz tłumaczyć, on i tak swoje, już zostałeś zbluzgany i tyle.
    to spec z wielkiej firmy, najlepszy i najważniejszy, on się nie myli :-)
    biedna ta firma, musi bazować na takich specjalistach, do kontaktów z
    klientem jest wprost idealny lol