  • 11. Data: 2024-03-19 12:06:54
    Temat: Re: Auto autoracker GF-09 - problem z uruchomieniem
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 17 Mar 2024 14:44:16 +0000, w <ut6vk1$tul$1$universi@news.chmurka.net>,
    universi <u...@i...pl> napisał(-a):

    > Piszę tutaj bo grupa o gps to chyba jest martwa. Kupiłem autotracker
    > GF-09 - ponoć zapisuje tracki na karcie pamięci (nie jestem tego pewien)
    > i wysyła przez komórkowy GPRS te dane na inną komórkę. Kupiłem i
    > uruchomiłem nową kartę SIM i wraz z kartą pamięci włożyłem do tego
    > czegoś. W instrukcji piszą żeby wpisać numer IMEI który jest
    > przyklejony na boku urządzenia i potem hasło. No tak, ale gdzie to
    > wpisać - rozumiem żeby było widać urządzenie przez Wi-Fi lub na

    Jeżeli działa tak jak inne trackery, to musisz to wpisać w aplikację (np.
    Ruhavik, Traccar).
    Do urządzenia musisz także wysłać SMS-a konfiguracyjnego #SERVER nazwa_servera
    (nazwa serwera Ruhavika lub Traccara), aby na ten serwer wysyłał swoją
    lokalizację.

  • 12. Data: 2024-03-19 18:09:29
    Temat: Re: STANOWSKI NA PREZYDENTA Hołownia W STRACHU ;-)
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 19 Feb 2024 11:17:20 +0100, w <uqv9rg$1qlk5$1@dont-email.me>, szopen
    <s...@e...szop> napisał(-a):

    > Raczej przemądrzały, bo do mądrości to mu zasadniczo sporo brakuje.

    Czyli poziom zerowych Konfederatów...

  • 13. Data: 2024-03-19 21:40:27
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 19.03.2024 o 18:09, r...@k...pl pisze:
    > Czyli poziom zerowych Konfederatów...

    Prawie taki jak dziennikarzy ścieku wyborczego

    https://www.youtube.com/watch?v=Tv6ShztZZLc

  • 14. Data: 2024-03-20 12:56:22

    Tue, 19 Mar 2024 21:40:27 +0100, w <utct7r$c4b$2$chmurka8@news.chmurka.net>,
    _Master_ <...@...pl> napisał(-a):

    > Prawie taki jak dziennikarzy ścieku wyborczego
    > https://www.youtube.com/watch?v=Tv6ShztZZLc

    ... "a u was biją Murzynów" :D :D