  • 1. Data: 2017-02-16 10:59:06
    Temat: STM32duino i F4
    Od: Krzysiek <k...@p...onet.pl>

    Witam.

    To moje pierwsze stracie z tym projektem
    i od razu pod górkę ;-(

    Zainstalowałem wg tego:
    http://thebcfactor.net/electronics/stm32-microcontro
    llers/stm32duino-setup

    wszystko się ładnie kompiluje, oba przykłady z tej strony też
    działają, ale... chciałem się dobrać do innego poru szeregowego
    (płytka discovery z procesorem STM32F407)

    i prosty przykład, w którym prawie nic nie ma:

    // Declare the USB connection.
    USBSerial USB;

    void setup() {
    // put your setup code here, to run once:
    USB.begin(115200);
    Serial2.begin(9600);

    }

    void loop() {
    // put your main code here, to run repeatedly:

    if(Serial2.available())
    USB.println(Serial2.read());
    else
    USB.println("Serial 2 niedostepny");
    delay(1);
    }

    no i właśnie port jest niedostępny.
    W takim razie jak sprawić aby był dostępny?
    W znalezionych w sieci przykładach nic więcej nie ma.