  • 1. Data: 2011-12-30 14:06:17
    Temat: A mówią, że Volvo takie bezpieczne
    Od: to <t...@i...pl>

    I jak tu w tym kontekście zinterpretować taki oto obrazek:

    http://tiny.pl/hjcwr

    Ja bym się chyba bał tym jeździć...

  • 2. Data: 2011-12-30 14:12:22
    Temat: Re: A mówią, że Volvo takie bezpieczne
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > http://tiny.pl/hjcwr

    to jakiś przekręt, jak niby trzeba było by w niego uderzyć, żeby powstało
    takie zgiecie...

  • 3. Data: 2011-12-30 14:14:35
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2011-12-30 14:06, to pisze:
    > I jak tu w tym kontekście zinterpretować taki oto obrazek:
    >
    > http://tiny.pl/hjcwr
    >
    > Ja bym się chyba bał tym jeździć...

    Jak przywalił przy 150km/h to co się dziwić? Żaden nie wytrzyma, to nie
    czołg.

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 4. Data: 2011-12-30 14:15:21
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Mumin nabazgrał(a):

    > Jak przywalił przy 150km/h to co się dziwić? Żaden nie wytrzyma, to nie
    > czołg.

    Ale on wyjebał bokiem w jakieś drzewo więc co się dziwić ....

  • 5. Data: 2011-12-30 14:37:21
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Chris

    > Ale on wyjebał bokiem w jakieś drzewo więc co się dziwić ....

    I te wszystkie systemy mu nie pomogły? Może ma słabą podłogę, bo tego nie
    bada się w testach EuroNCAP?

  • 6. Data: 2011-12-30 14:42:19
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Ale on wyjebał bokiem w jakieś drzewo więc co się dziwić ....

    I przedtem go musialo niezle podrzucic, jesli zabral pare galezi drzewa
    lisciastego. Przypuszczam, ze wiekszosc samochodow spadlaby w 2 (lub
    wiecej) czesciach.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 7. Data: 2011-12-30 14:49:25
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Pawel "O'Pajak" nabazgrał(a):

    > Powitanko,
    > I przedtem go musialo niezle podrzucic, jesli zabral pare galezi drzewa
    > lisciastego. Przypuszczam, ze wiekszosc samochodow spadlaby w 2 (lub
    > wiecej) czesciach.

    Dokładnie, ja tam widze że systemy bezpieczeństwa sprawdziły się w 100%,
    poduchy wywalone jak trzeba auto w całości tylko że pogięte a nie jak BMW z
    Piaseczna gdzie mała latania a auto już pocięte na parę części.

  • 8. Data: 2011-12-30 14:49:37
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Pawel \"O'Pajak\"

    > Przypuszczam, ze wiekszosc samochodow spadlaby w 2 (lub
    > wiecej) czesciach.

    Może wtedy pasażerowie mieliby więcej szans na przeżycie? Szczególnie,
    gdyby jechali bez pasów jak bodajże Zientarski jr.

  • 9. Data: 2011-12-30 14:50:49
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    to nabazgrał(a):

    > begin Pawel \"O'Pajak\"
    > Może wtedy pasażerowie mieliby więcej szans na przeżycie? Szczególnie,
    > gdyby jechali bez pasów jak bodajże Zientarski jr.

    Google + BMW + śmierć 4 osób ... poszukaj najpierw a potem wylewaj swoje
    żale na grupie :)

  • 10. Data: 2011-12-30 14:52:01
    Od: to <t...@i...pl>

    begin identifikator: 20110701

    > to jakiś przekręt, jak niby trzeba było by w niego uderzyć, żeby
    > powstało takie zgiecie...

    Z SUV-ów podoba mi się chyba tylko ten:
    http://www.auto-blog.pl/wp-content/gallery/116/infin
    iti-fx50-s-crd.jpg

    Na zdjęciu może nie powala, ale na żywo wygląda świetnie. ;)