  • 1. Data: 2010-05-21 20:42:14
    Temat: SV 650 prośba o "ocenę"
    Od: Daniel Kowalski <b...@g...pl>

    Witam! na początku cześć wszystkim, bo piszę tu pierwszy raz ;-)

    Prosiłbym o jakieś sugestie odnośnie aukcji z allegro - przymierzam się
    do zakupu suki SV 650, na allegro wypatrzyłem wstępnie 3 z woj,
    dolnośląskiego:

    http://www.motoallegro.pl/show_item.php?item=1030933
    223
    Objeździłem - prowadzi się idealnie, nie wydaje żadnych dziwnych
    dźwięków na dziurach, no i pięknie brzmi ten REMUS ;-) Odstrasza nieco
    spory przebieg i niewielkie ogniska korozji. Jest możliwość
    szczegółowego przeglądu w serwisie YAMAHY Jelenia Góra

    Drugi z Wrocławia;
    http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=sv+
    650+%28idea%C5%82%29
    Droższy od poprzedniego, za to podobno idealny stan, oczywiście
    zamierzam objeździć i sprawdzić w serwisie... Zarejestrowany w PL

    Oraz trzeci:
    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M191448
    5
    Oglądałem go dziś, optycznie OK, przebieg 11 Kkm, a więc sporo mniej od
    poprzedników. Problem stanowi brak możliwości sprawdzenia u mechanika w
    miejscu zamieszkania sprzedającego. Czy znacie jakiś warsztat w
    Zgorzelcu, który rzetelnie oceni moto?

    A może trzeba wybrać się dalej na poszukiwania? Nie znacie kogoś, kto
    chce się pozbyć SV 650 2004-2007 bo na przykład przesiada się na "litra"?

  • 2. Data: 2010-05-22 11:47:04
    Temat: Re: SV 650 prośba o "ocenę"
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Daniel Kowalski" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:ht6r7c$7k1$...@i...gazeta.pl...
> [...]
    > przebieg i niewielkie ogniska korozji. Jest możliwość szczegółowego
    > przeglądu w serwisie YAMAHY Jelenia Góra

    Przebieg realny i wcale bym sie nie przejmowal. Zdaje sie, ze to anglik
    jest, wiec lampa do wymiany. I to by tlumaczylo korozje.

    > Drugi z Wrocławia;
    (...)
    > Oraz trzeci:

    Tutaj na fotkach za duzo nie widac. Trzeciego ja bym sobie odpuscil. Od
    handlarza, niska cena... za ile on musial kupic, zeby mu sie oplacilo?

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 3. Data: 2010-05-22 15:15:06
    Od: Daniel Kowalski <b...@g...pl>

    > Przebieg realny i wcale bym sie nie przejmowal. Zdaje sie, ze to anglik
    > jest, wiec lampa do wymiany. I to by tlumaczylo korozje.

    Uuuuu, jak to jest z tą lampą? Czy nie da się jej po prostu ustawić?
    Jeśli nie, to rozumiem, że kolejny wydatek tylko nie wiem jaki...

    > (...)

    > Tutaj na fotkach za duzo nie widac. Trzeciego ja bym sobie odpuscil. Od
    > handlarza, niska cena... za ile on musial kupic, zeby mu sie oplacilo?

    Też sprzedający nie zrobił na mnie "wrażenia" ;-) Poza tym uparłem się
    na sprawdzenie sprzętu w serwisie moto.

  • 4. Data: 2010-05-22 16:06:09
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    > Uuuuu, jak to jest z tą lampą? Czy nie da się jej po prostu ustawić?
    > Jeśli nie, to rozumiem, że kolejny wydatek tylko nie wiem jaki...

    Nie da się jej ustawić, ma asymetrię w przeciwną stronę, tylko i wyłacznie
    wymiana. Ile? pewnie od 400 do 1000zł :)

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)