  • 1. Data: 2010-05-22 08:47:46
    Temat: Kurtka na upały - kolejny wydatek ;)
    Od: falco <m...@w...pl>

    Siema,

    jak w temacie a dokładniej mówiąc...

    Jeżdżenie w skórach fajne jest, ale wprost proporcjonalnie do wskazań
    termometru zaczynam się topić jak bałwanek w marcu... ;)
    Ponieważ Ivam świetnie mi doradził z czapką na upały - N43 Air - teraz
    zapytuję o dobór kurtki tekstylnej...

    Moje wymagania:
    - świetna wentylacja (!!!) do jazdy w gorące dni, więc zapewne kolor też
    ważny ;)
    - wypinana podpinka
    - bezpieczna
    - wzrost 180, waga (prawie) w normie ;)
    - do przymiarek w Wawie i okolicach
    - cena... hmm... nie mam pojęcia jaki jest zakres, ale podam przykład z
    czapką. Założyłem budżet do tysiaka, co na kask i tak jest sporym
    wydatkiem a kupiłem za 750, Chciałbym odpowiedni kompromis przy wyborze
    kurtki, mieszcząc się w 3-4 paczkach, to chyba realne?

    Dzięki z góry za konkrety!

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 2. Data: 2010-05-22 09:11:27
    Temat: Re: Kurtka na upały - kolejny wydatek ;)
    Od: Magic <m...@w...pl>

    falco napisał(a):
> [...]
    >
    > Moje wymagania:
    > - świetna wentylacja (!!!) do jazdy w gorące dni, więc zapewne kolor też

    Jak dla mnie to albo na upały albo normalna z podpinką ...
    Ja na lato używam letniej krótkiej kurtki Spoola, nie mam pojęcia jaki
    model bo nigdzie nie napisali. CAŁA przewiewna, składa się z kilku
    warstw mocno perforowanej tkanina a'la siatka. Wodoszczelności zero ale
    jak dla mnie w kurtce letniej nie o to chodzi. Standardowy zestaw
    ochraniaczy. Kosztowała coś koło 400 zł. Do tego dżinsy Motto, buty Sidi
    Doha i rękawice Nitro NG-50. Latam głównie po mieście i taki zestaw
    sprawdza się bardzo dobrze.
    Jak chcesz mieć coś na wypadek deszczu to dorzuć normalny zestaw
    p/deszcz Modeki do kufra i tyle.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800[']

  • 3. Data: 2010-05-22 09:54:51
    Od: falco <m...@w...pl>

    Magic pisze:

    > Jak dla mnie to albo na upały albo normalna z podpinką ...

    Jasna sprawa, dzięki za sprostowanie!

    > Ja na lato używam letniej krótkiej kurtki Spoola...

    Namierzę, obejrzę.

    > Jak chcesz mieć coś na wypadek deszczu to dorzuć normalny zestaw
    > p/deszcz Modeki do kufra i tyle.

    Tak, tak zestaw "gumek" wożę osobno, choć szczerze mówiąc, to wciąż nie
    mogę się pozbyć bariery psychologicznej i gdy zaczyna padać staję się
    sztywny jak z kijem od szczotki... :(

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 4. Data: 2010-05-22 10:05:39
    Od: Magic <m...@w...pl>

    falco napisał(a):

    > Jasna sprawa, dzięki za sprostowanie!

    > Namierzę, obejrzę.

    http://picasaweb.google.com/Magic2OOzone/Hungaroring
    Ja#5474022051525491234

    Zdjęcia lepiej pokazującego tę kurtkę chyba nie mam.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800[']

  • 5. Data: 2010-05-22 10:38:31
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Magic pisze:
    > CAŁA przewiewna, składa się z kilku warstw mocno perforowanej tkanina a'la siatka.

    to sie mesh nazywa zdajesie.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 6. Data: 2010-05-22 11:38:11
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > Moje wymagania:
    > - świetna wentylacja (!!!) do jazdy w gorące dni, więc zapewne kolor też
    > ważny ;)

    To moze zaproponuje komplet buzer + bluza na crossa/do hokeja.

    Kawalek sie przewiozlem w buzerze firmy utika i bylo naprawde przewiewnie.
    Jedyny problem jaki zauwazylem to zamek na srodku klatki piersiowej - w
    terenie uderzenie galezia mogloby bolec, ale ja sie nie znam, bo ja po
    czarnym jezdze. Koszt od 200zl w zwyz.

    Bluza na crosa/do hokeja odpowiednio duza, zeby dalo sie na wierzch zalozyc,
    nie jest obowiazkowa. Kwestia wygladu. Jesli ma byc bordowa to proponuje
    hokejowa colorado avalanche wyjazdowy wzor. Powodzenia w znalezieniu takiej
    w PL;)

    > - wypinana podpinka

    To juz inna kurtka;)

    > - bezpieczna

    Buzer da rade

    > - wzrost 180, waga (prawie) w normie ;)

    Buzer da rade

    > - do przymiarek w Wawie i okolicach

    Na 100% gdzies bedzie;)

    > Chciałbym odpowiedni kompromis przy wyborze kurtki, mieszcząc się w 3-4
    > paczkach, to chyba realne?

    Kurtka za 3-4 paczki? To kupisz pozadny buzer, ladna bluze i zostanie na
    pozadna kurtke z gore-tex'em.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 7. Data: 2010-05-22 12:13:37
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    falco wrote:
    > Siema,
    >
    > jak w temacie a dokładniej mówiąc...
    >
    > Jeżdżenie w skórach fajne jest, ale wprost proporcjonalnie do wskazań
    > termometru zaczynam się topić jak bałwanek w marcu... ;)

    Witka,

    Ja mialem ten sam problem i kupilem typowo letnia kurtke+spodnie typu
    "mesh" od Dainese. Jest ona baaardzo przewiewna (wracajac wieczorami z
    przejazdzki zdarzalo sie ze zmarzlem lekko) dobrze wyposazona w
    protektory.
    Z tego co pamietam to cena kompletu cos powiedzy 700-900? Niestety typu
    nie pamietam ale jesli Ci zalezy moge poszukac w papierach albo na metce.

    Kupile w Krakowie (chyba jakis fiormowy sklep Dainese) ale pewnie w
    Warszawie tez ten komplet znajdziesz.

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 8. Data: 2010-05-23 04:36:04
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sat, 22 May 2010 10:47:46 +0200, falco napisał(a):

> [...]
    > wydatkiem a kupiłem za 750, Chciałbym odpowiedni kompromis przy wyborze
    > kurtki, mieszcząc się w 3-4 paczkach, to chyba realne?

    Ja do typowego latania po mieście kupiłem w ubiegłym roku na jakiejś
    wyprzedaży w Intercarsie kurtkę zwącą się Adrenaline Summer Air-Flo.
    Zapłaciłem naprawdę mało (oczywiście jak na kurtkę motocyklową) - a
    jestem z niej naprawdę zadowolony, ponieważ spełnia swoje zadanie w
    100%. Jest lekka i po wypięciu podpinki staje się maksymalnie przewiewna
    (zostaje siatka z ochraniaczami i wstawkami skórzanymi - przewiew jest
    maksymalny, jak w buzerze) - nie miałem co prawda w niej żadnego
    przyziemienia, więc nie wiem czy jest też bezpieczna, jednakże
    ochraniacze ma w odpowiednich miejscach.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 9. Data: 2010-05-23 07:36:13
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

> [...]

    > wydatkiem a kupiłem za 750, Chciałbym odpowiedni kompromis przy wyborze
    > kurtki, mieszcząc się w 3-4 paczkach, to chyba realne?

    Taka może być?

    http://moto-akces.pl/product_info.php?cPath=1_19&pro
    ducts_id=15053

  • 10. Data: 2010-05-23 08:58:48
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Marcin N napisał:
    > Taka może być?
    > http://moto-akces.pl/product_info.php?cPath=1_19&pro
    ducts_id=15053

    Opis rewelacja! Czy może ten bełkot ktoś przetłumaczyć?
    - Materiał zewnętrzny mech ( oddychająca siatką )
    - Oddychającą siatką wstawia na przód, tył i ramiona
    - Perforowanych specjalne pianki powrót
    - CE-back protector retrofittable
    - Reflective płytek
    - Reflex rurowe