  • 1. Data: 2024-04-19 14:35:42
    Temat: Samochód w ogniu
    Od: Dąbrowski <r...@a...pl>

    https://www.onet.pl/informacje/onetwarszawa/samochod
    -splonal-na-srodku-skrzyzowania-w-warszawie-mamy-wid
    eo/z69gh0m,79cfc278

    "Kłęby czarnego dymu i płomienie wysokie na dwa metry, obejmujące
    samochód elektryczny stojący na środku skrzyżowania -- oto co wydarzyło
    się dziś rano na warszawskim Mokotowie. Do tego zdarzenia doszło dziś
    około godz. 10 na skrzyżowaniu al. Niepodległości z ul. Madalińskiego w
    Warszawie. Akurat przejeżdżała tamtędy dziennikarka Onetu Odeta Moro,
    która nagrała całą sytuację. Na filmie widać, jak na samym środku
    skrzyżowania w ogniu stanął samochód osobowy. Płomienie mają momentami
    ponad dwa metry. Widać też kłęby czarnego dymu. W pewnym momencie
    dochodzi nawet do eksplozji. Co zastanawiające, obok przejeżdżają inne
    samochody, jednak kierowca żadnego z nich się nie zatrzymuje, by
    sprawdzić, czy ktoś nie potrzebuje pomocy albo ugasić pożar, choć w
    każdym aucie jest gaśnica. "

    Pani dziennikarka też nie złapała za gaśnicę i nie pobiegła gasić tylko
    filmowała. Bo cóż mogła zrobić 1 kg gaśnicą przy takim pożarze?

  • 2. Data: 2024-04-19 14:46:21
    Temat: Re: Samochód w ogniu
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 19.04.2024 o 14:35, Dąbrowski pisze:

    > Co zastanawiające, obok przejeżdżają inne
    > samochody, jednak kierowca żadnego z nich się nie zatrzymuje, by
    > sprawdzić, czy ktoś nie potrzebuje pomocy albo ugasić pożar, choć w
    > każdym aucie jest gaśnica. "

    Nauczyli się już, że elektryka się nie gasi :) Musi spłonąć cały :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 3. Data: 2024-04-19 15:31:52
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

> [...]
    > samochody, jednak kierowca żadnego z nich się nie zatrzymuje, by
    > sprawdzić, czy ktoś nie potrzebuje pomocy albo ugasić pożar, choć w

    http://niusy.pl/@warszawa.eska.pl/atl

    "Śmieciarka spłonęła na Wisłostradzie"

    > Pani dziennikarka też nie złapała za gaśnicę i nie pobiegła gasić tylko
    > filmowała. Bo cóż mogła zrobić 1 kg gaśnicą przy takim pożarze?

    Śmieciarka też spłonęła. Jakby kierowcy gaśnice wyjęli to by ugasili?

  • 4. Data: 2024-04-19 15:32:49
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Nauczyli się już, że elektryka się nie gasi :) Musi spłonąć cały :)

    No i śmieciarki :-)

  • 5. Data: 2024-04-19 15:42:50
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 19.04.2024 o 15:31, io pisze:

    > Śmieciarka też spłonęła. Jakby kierowcy gaśnice wyjęli to by ugasili?

    2022 rok. Rzym też spłonął kiedyś :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 6. Data: 2024-04-19 20:11:08
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > 2022 rok. Rzym też spłonął kiedyś :)

    No k.. co ciekawego w tym, że w 21-wieku spłonął jakiś elektryk?

    Parametry tego elektryka ciekawe są!

    "jedyny egzemplarz tego modelu w Polsce. Ceny wspomnianej odmiany
    Edition R startują dziś od ok. 200 tys. euro. Samochód napędzają dwa
    silniki elektryczne o łącznej mocy niemal 1000 KM i ponad 1300 Nm
    momentu obrotowego. W efekcie czas przyspieszenia od 0 do 100 km/h
    wynosi w przypadku tego sedana jedyne 2,9 sekundy. Prędkość maksymalna
    to natomiast 270 km/h. Auto jest wyposażone w litowo-jonowy akumulator o
    pojemności 120 kWh, który zapewnia prawie 700 kilometrów w cyklu WLTP.
    "

    http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/atm

  • 7. Data: 2024-04-19 20:17:20
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 19.04.2024 o 20:11, io pisze:

    > No k.. co ciekawego w tym, że w 21-wieku spłonął jakiś elektryk?

    Spłonął od jebnięcia w słupek :)

    > Parametry tego elektryka ciekawe są!

    Były, już spłonął :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 8. Data: 2024-04-19 20:26:52
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Spłonął od jebnięcia w słupek :)

    Wiara czyni cuda.

    > Były, już spłonął :)

    RS też mi się może spalić.

  • 9. Data: 2024-04-19 20:32:52
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 19.04.2024 o 20:26, io pisze:

    > Wiara czyni cuda.

    Sruda

    "wykonał gwałtowny manewr, prawdopodobnie by uniknąć zderzenia z innym
    autem, po czym wjechał w sygnalizator świetlny. Wszystko wskazuje na to,
    że to w efekcie tego uderzenia doszło do pożaru auta"

    Kurwa, nie rozumiesz. Według mnie, na 100 elektryków 10 płonie po
    jebnięciu w słupek. Na 100 benzynowców płonie 1 a w dieslach żaden.
    Nie kupię elektryka, wolę sobie sam zrobić ognisko :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 10. Data: 2024-04-19 21:04:11
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

> [...]
    > jebnięciu w słupek. Na 100 benzynowców płonie 1 a w dieslach żaden.
    > Nie kupię elektryka, wolę sobie sam zrobić ognisko :)

    Andersen k...! :-)