  • 1. Data: 2013-11-13 14:00:26
    Temat: Samsung Galaxy S plus
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Mam SG S Plus (i9001)

    Od jakiegos czasu zaczął regularnie sie restartowac, zawieszac do tego
    stopnia, ze potrzeba wyciągnąć baterie, a jakas dłuższa rozmowa powoduje ze
    w koncu sam ja rozłączy. Plus jakies probolemy z smsami powodujące ze
    najczesciej pierwsza próba wysłania powoduje błąd i dopiero ponowienie
    skutkuje wysłaniem smsa.

    Nigdy nie wgrywałem żadnych auktualnien.

    Co zrobic?

    Wgrac uaktualnienia? Jak?
    Poprosić znajomego o wgranie nowego androida 4?
    Oddać do playa w ramach reklamacji?

    Zrobiłbym to ostatnie ale boje sie ze przez 2 tygodnie bede sie bujał z
    jakims zastepczym telefonem po czym otrzymam taki sam telefon tyle ze z
    wgranym od nowa systemem, bez kontaktów, smsów itp.

    Co polecacie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obdarowany mówi dziękuję,

  • 2. Data: 2013-11-13 17:38:53
    Temat: Re: Samsung Galaxy S plus
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Budzik pisze:

    > Co polecacie?

    Zacząłbym od factory reset. Nawet takie proste telefony jak Sony
    Ericsson K coś tam, po pewnym czasie użytkowania mają tak pełne listy
    połączeń i innych danych że czas reakcji na akcję użytkownika potrafi
    osiągnąć 10 sekund.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2013-11-13 18:46:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Rezmer" napisał w wiadomości
    Budzik pisze:
> [...]
    >Ericsson K coś tam, po pewnym czasie użytkowania mają tak pełne listy
    >połączeń i innych danych że czas reakcji na akcję użytkownika potrafi

    No nie wiem - jedyny taki przypadek z K550, to jak sie za duzo alarmow
    przegapilo.
    Przy wiszacych kilkudziesieciu powiadomieniach faktycznie - zwalnial
    bardzo mocno.

    J.

  • 4. Data: 2013-11-13 21:00:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@b...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > Ericsson K coś tam, po pewnym czasie użytkowania mają tak pełne listy
    > połączeń i innych danych że czas reakcji na akcję użytkownika potrafi

    Hmm, moge spróbowac, ale tu nie o czas chodzi tylko o zwiechy, resety itp.
    Nawet jak zrobie reset to przeciez ksiazke adresowa czy smsy i tak
    przywroce.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece