  • 1. Data: 2013-11-13 14:03:14
    Temat: Simplus - Extra kasa w środę
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    Uważajcie na promocje w Plusie. Mam wrażenie, że odkąd ZS przejął firmę,
    oszczędności na pracownikach powodują, że robi się tzw. "burdel".

    Do rzeczy - była promocja, że zasilenie we środę dodaje 30%.

    Pierwsza sprawa, że w reklamach było napisane, że dostaje się do
    doładowania bonus 30%. Drobnym drukiem w regulaminie trzeba doczytać, że
    te 30% nie pojawi się na koncie simplusa, tylko utworzony zostanie
    osobny pakiet z jakichś jednostek do wykorzystania na połączenia w
    Plusie i SMSy w Plusie oraz internet.

    Dziś przed południem reklama tej promocji wisiała na głównej stronie
    promocji simplusa. Zrobiłem zasilenie i nic - żadnego bonusa. Plus
    nieoficjalnie tłumaczy się, że promocja obowiązywała tylko w dniu 6
    listopada...

    W reklamie użyli jednak słowa "środy", czyli w liczbie mnogiej

    http://www.nakarte.plus.pl/prepaid_new/promocja_extr
    a_kasa_w_srode.html

  • 2. Data: 2013-11-13 14:07:04
    Temat: Re: Simplus - Extra kasa w środę
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości
    >Uważajcie na promocje w Plusie. Mam wrażenie, że odkąd ZS przejął
    >firmę, oszczędności na pracownikach powodują, że robi się tzw.
    >"burdel".

    Nie pierwszy raz.

    http://prawo.rp.pl/artykul/1064160.html
    http://www.infor.pl/prawo/prawa-konsumenta/nowosci/8
    6950,Ukarani-za-reklamy-wprowadzajace-w-blad.html

    J.

  • 3. Data: 2013-11-13 14:29:54
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-11-13 14:03, Poldek pisze:

    > Uważajcie na promocje w Plusie. Mam wrażenie, że odkąd ZS przejął firmę,
    > oszczędności na pracownikach powodują, że robi się tzw. "burdel".

    Jaki burdel? Celowa robota.

    > Do rzeczy - była promocja, że zasilenie we środę dodaje 30%.

    A regulamin czytałeś? No tak, mało kto to robi, ale faktem, że
    była mowa o środzie.

> [...]
    > te 30% nie pojawi się na koncie simplusa, tylko utworzony zostanie
    > osobny pakiet z jakichś jednostek do wykorzystania na połączenia w

    Było również napisane w regulaminie, że:
    Regulamin Promocji ,,Extra kasa w środę " (,,Regulamin")

    2. Promocja trwa od godziny 24.01 dnia 6/11/2013 do 23;59 6/11/2013.

> [...]
    > promocji simplusa. Zrobiłem zasilenie i nic - żadnego bonusa. Plus
    > nieoficjalnie tłumaczy się, że promocja obowiązywała tylko w dniu 6

    A powinien oficjalnie, skoro nawet w regulaminie to zawarli :)

    > W reklamie użyli jednak słowa "środy", czyli w liczbie mnogiej
    >
    > http://www.nakarte.plus.pl/prepaid_new/promocja_extr
    a_kasa_w_srode.html

    To ja na szczęście mało tych reklam słucham/oglądam, a jak już coś
    to weryfikuję, ponieważ różne rzeczy tam opowiadają. Inna sprawa, że
    jeżeli faktycznie w reklamie wprowadzają celowo ludzi w błąd - jak tak,
    to trzeba to do UOKiK zgłaszać.

  • 4. Data: 2013-11-13 15:28:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    >Jaki burdel? Celowa robota.

    Celowa ? W jakim sensie ?
    Zeby ci co nie wiedzieli sie pieklili ze nie dostali i ze drogo, czy
    zeby ci co nie doczytali doladowali bez bonusu ?
    Zeby doladowywali co miesiac, czy zeby strone ogladali czesto ?

    Bo sens takich promocyjek jest jak dla mnie znikomy ... zeby mlodziez
    szeptala ze w plusie taniej ?

    >A regulamin czytałeś? No tak, mało kto to robi, ale faktem, że
    >była mowa o środzie.

    Nie wiem jak bylo, ale teraz jest wyraznie
    "Zyskaj 30% więcej do doładowań w pierwsze środy miesiąca"

    J.

  • 5. Data: 2013-11-13 16:55:27
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-13 15:28, J.F pisze:

    > Celowa ? W jakim sensie ?

    W normalnym. Jak to reklama.

    > Zeby ci co nie wiedzieli sie pieklili ze nie dostali i ze drogo, czy
    > zeby ci co nie doczytali doladowali bez bonusu ?

    A wielu takich co się piekli?

    > Zeby doladowywali co miesiac, czy zeby strone ogladali czesto ?

    Wybierz sobie :)

    > Bo sens takich promocyjek jest jak dla mnie znikomy ...

    A masz kartę w Plusie?

    > zeby mlodziez szeptala ze w plusie taniej ?

    Ciężko stwierdzić, faktem jest że będą po stronie biegać i może
    ich coś zainteresuje :)

    > Nie wiem jak bylo, ale teraz jest wyraznie
    > "Zyskaj 30% więcej do doładowań w pierwsze środy miesiąca"

    Chyba w reklamie (której nie widziałem) - na stronie jest jak
    byk "30% więcej przy doładowaniach w środy", "30% więcej w środy",
    "30% więcej w środę" + regulamin. Były też inne wersje, choć
    regulamin jeden.
    No, znaczy było, bo już jest "30% więcej w weekendy":
    2. Promocja trwa w weekendy, tj. od godziny 00:00 w sobotę do 23:59 w
    niedziele (,,weekend") od 28/09/2013 r. do odwołania.

    :)

  • 6. Data: 2013-11-13 22:48:34
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    Artur Maśląg wrote:

    > 2. Promocja trwa od godziny 24.01 dnia 6/11/2013 do 23;59 6/11/2013.

    Czyli czas trwania promocji jest ujemny?
    Dla mnie godzina 24:01 (zostawmy na razie na boku, czy w ogóle jest taka
    godzina na zegarze) jest później niż godzina 23:59 tego samego dnia...