  • 21. Data: 2011-10-05 16:15:47
    Temat: Re: Samsung Galaxy S - połączenia GPRS, pomocy!
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Krystek" <s...@k...art.pl> wrote in message
    news:j6htfh$nh1$1@node2.news.atman.pl...
    > 2011-10-03 14:36, Pszemol wysłał(a) wiadomość:
    >
    > A Apple to nie szpiegowało użytkowników iPhone? Krótką masz pamięć.

    No właśnie zwolennicy Androida coś ostatnio ucichli z krytyką Apple
    za to, jak odkryli że Google nie tylko śledzi ich pozycję ale i zbiera
    wszystko co szukają, co wpiszą, co wyślą i odbiorą :-)) Kopara im opadła.

  • 22. Data: 2011-10-05 21:03:53
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-10-05 18:15, Pszemol pisze:
> [...]
    > za to, jak odkryli że Google nie tylko śledzi ich pozycję ale i zbiera
    > wszystko co szukają, co wpiszą, co wyślą i odbiorą :-)) Kopara im opadła.

    nie - po prostu wylaczaja ta funkcje, lub dawno mieli ja wylaczona -
    badz swiadomie wlaczona (ze wzgledow np. lokalizacyjnych).

    Chcialbym zauwazyc, ze pozew do sadu przeciwko Google wniesli - no
    jakze kto - Amerykanie :)
    (nie dali sobie rady?)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 23. Data: 2011-10-06 04:41:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:j6ignj$csm$3@inews.gazeta.pl...

    > nie - po prostu wylaczaja ta funkcje, lub dawno mieli ja wylaczona - badz
    > swiadomie wlaczona (ze wzgledow np. lokalizacyjnych).

    Ci co o tym wiedzą wyłączają być może... ale jaki to procent rynku? 1%?
    Reszta pozwala się Googlowi podglądać.

    > Chcialbym zauwazyc, ze pozew do sadu przeciwko Google wniesli - no jakze
    > kto - Amerykanie :)
    > (nie dali sobie rady?)

    Nie lubią być podglądani? To tym bardziej źle świadczy o Europejczykach.

  • 24. Data: 2011-10-06 08:24:32
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > Nie lubią być podglądani? To tym bardziej źle świadczy o Europejczykach.

    Najważniejsze było to co w nawiasie. Ty chyba tez już stałeś się
    Amerykaninem z tego wynika.

  • 25. Data: 2011-10-06 11:40:46
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-10-05 18:15, Pszemol wysłał(a) wiadomość:

    > No właśnie zwolennicy Androida coś ostatnio ucichli z krytyką Apple
    > za to, jak odkryli że Google nie tylko śledzi ich pozycję ale i zbiera
    > wszystko co szukają, co wpiszą, co wyślą i odbiorą :-)) Kopara im opadła.

    Tylko co innego zgadzać się na szpiegowanie / dzielenie się swoimi
    prywatnymi danymi z firmą Google w regulaminie usługi (nie zgadzasz się
    z regulaminem? Nie korzystaj), a co innego być szpiegowanym bez wiedzy i
    zgody przez Apple i nie wiedzieć do czego te dane są firmie potrzebne.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 26. Data: 2011-10-06 12:16:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jeremiasz" <a...@w...pl> wrote in message

    > Najważniejsze było to co w nawiasie. Ty chyba tez już stałeś się
    > Amerykaninem z tego wynika.

    Nic z tego nie wynika. To tylko Twoje iluzje.

  • 27. Data: 2011-10-07 13:11:21
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > "Jeremiasz" <a...@w...pl> wrote in message

    > Nic z tego nie wynika. To tylko Twoje iluzje.

    Przede wszystkim brak umiejętności czytania.
    W sumie, to...mam to gdzieś.

  • 28. Data: 2011-10-14 02:28:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Przede wszystkim brak umiejętności czytania.
    > W sumie, to...mam to gdzieś.

    Nie poddawaj się! Głowa do góry :-)

  • 29. Data: 2011-12-04 17:16:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 5 Oct 2011 11:15:47 -0500, Pszemol napisał(a):

    > No właśnie zwolennicy Androida coś ostatnio ucichli z krytyką Apple
    > za to, jak odkryli że Google nie tylko śledzi ich pozycję ale i zbiera
    > wszystko co szukają, co wpiszą, co wyślą i odbiorą :-)) Kopara im opadła.

    Ale tylko na moment, bo potem sie okazalo ze Apple robi to samo tym samym
    programem :-)

    J.