  • 1. Data: 2009-07-21 08:53:30
    Temat: Samsung I780 - pytanie
    Od: "Piotr" <m...@N...kr.home.pl>

    Witam
    Chciałbym zmienić telefon na taki z Windows Mobile. Jako, że Samsung I780
    zbiera dość dużo pozytywnych opinii przymierzam siędo jego zakupu, chciałem
    zapytać, czy znajdę na niego aplikacje ( właściwie odpowiedniki, mogą być
    płatne ), które do tej miałem w Nokii z symbianem.
    Profile czasowe
    Profile dzwoniących ( używałem Phone Pilot ), odrzucanie, przekierowanie, w
    zależności od pory dnia, tygodnia
    Wyświetlanie zdjęcia dzwoniącego lub wybieranego numeru
    Nagrywanie rozmów bez sygnału "BEEP"
    Ewentualnie jakiś automat to wysyłania SMS o zadanej godzinie

    Żadnego programu do GPS nie potrzebuje, bo mam do tego dedykowane
    urządzenie.

    Pozdrawiam
    Piotr