  • 1. Data: 2009-07-21 08:57:41
    Temat: Czy da sie operacje rejestracji i przeniesienia prepaida zalatwic w tydzien?
    Od: topek <topek-sp*m...@p...pl_Zamien_zero_na_o>

    Witam,
    przebywam za granica i mam prepaida w mobilikingu. Czy operacje
    rejestracji numeru moge zrobic bedac za granica (wyslac skan dowodu do
    PL zeby sobie wydrukowali).
    Nie jestem zadowolony z zasiegu ery i chce wrocic do orange (pop).
    Od niedawna mozna przeniesc numer za free, takze prepaid (niestety na
    mobilking.pl nadal info o oplacie 50zl za ta operacje).

    Czy ja dobrze rozumiem ta operacje.

    Najpierw sie rejestruje w mobilkingu (skan dowodu) a dopiero potem
    przenosze czy moge wszystko zrobic za jednym zamachem?
    Potem ide do orange. Oni mi dadza nowa simkarte?

    Ktos przerabial?
    I czy faktycznie jest za free?
    Ile mnie bedzie simkarta orange kosztowac?

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy