  • 1. Data: 2009-07-21 08:25:48
    Temat: Simplus / Gaduair - żenada - brak podstawowych usług ...
    Od: " kordi82" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Niecały miesiac temu wypowiedziałem abo w plusie, bo mam sluzbowy numer i z
    prywatnego prawie nie korzystam. Mialem przeniesc do gaduair.... Wczoraj
    jednak mnie coś oświeciło, żeby zadać parę pytań i się rozczarowałem mocno....

    Na prwyatnym numerze mam ustawione automatyczne przekierowanie wszystkich
    polaczen na numer sluzbowy a takze w telefonie odpowiednim softem
    przekierowuje wszystkie smsy ... Ku mojemu zdziwieniu w GaduAir NIE MA TAKIEJ
    USLUGI!!!

    No ale to nie koniec - mowie sobie, ok. To przeniose do simplusa. SIMPLUS
    ROWNIEZ NIE MA PRZEKIEROWANIA POLACZEŃ!!!!!!

    Na deser zapytalem w gaduair, czy mozna zarejestrowac karte, tak zeby w
    przypadku kradeziezy otrzymac duplikat - no i w GaduAir JAK STRACISZ TELEFON
    TO AUTOMATYCZNIE ROWNA SIE ZMIANA NUMERU!!! Simplus na szczescie pod tym
    wzgledem jest lepszy i taka mozliwosc daje.

    Tym oto sposobem pozostaje mi play fresh. Z tym, ze play mi nie lezy, bo
    czasem mam potrzebe wlaczenia pakietow internetowych, a pod tym wzgledem w
    play jest krucho. Chociaz zapytam jeszcze jak to wyglada w mbank mobile, bo
    moze wzialbym darmofon...

    Ehhh....

  • 2. Data: 2009-07-21 08:28:17
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 21 lipiec 2009 10:25
    (autor kordi82
    publikowane na pl.misc.telefonia.gsm,
    wasz znak: <h43u2c$k0d$1@inews.gazeta.pl>):

    > No ale to nie koniec - mowie sobie, ok. To przeniose do simplusa. SIMPLUS
    > ROWNIEZ NIE MA PRZEKIEROWANIA POLACZEŃ!!!!!!

    Dodam, że SS też nie ma przekierowywania.

    --
    Tristan

    Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

  • 3. Data: 2009-07-21 08:46:26
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 21 Jul 2009 08:25:48 +0000, kordi82 napisał(a):

    > No ale to nie koniec - mowie sobie, ok. To przeniose do simplusa.
    > SIMPLUS ROWNIEZ NIE MA PRZEKIEROWANIA POLACZEŃ!!!!!!

    A który "na kartę" ma? Sprawdziłeś? Zacznij od pleja.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [Reklama]: Tanio i dobrze zrobić zdjęcia we Wrocławiu?

  • 4. Data: 2009-07-21 09:26:47
    Od: Danny <d...@g...com>

    Dnia Tue, 21 Jul 2009 08:46:26 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > A który "na kartę" ma? Sprawdziłeś? Zacznij od pleja.

    tak-tak ma na 100%

    Daniel
    http://pl.openoffice.org/ - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
    http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

  • 5. Data: 2009-07-21 13:34:25
    Od: " " <k...@W...gazeta.pl>

    Olgierd <n...@n...problem> napisał(a):

    > A który "na kartę" ma? Sprawdziłeś? Zacznij od pleja.

    No przecież napisałem "zostaje mi play fresh" ...
    W cenniku usług

    http://web.playmobile.pl/resources/pdf/Cennik_Oferty
    _Play_Fresh_1_07_2009.pdf

    Tabela nr 5 pkt.6

    Ja to rozumiem jako usługa przekierowania połączeń w takim sensie jak
    pisałem.

    Kordi

    P.S.
    Wieczny sceptyk... hehe... nic się nie zmieniło ;P