  • 1. Data: 2010-05-08 18:41:06
    Temat: Samsung ML-2010P przestała drukować
    Od: "tp" <t...@p...fm>

    Witam,

    Drukarka jak w temacie, podpięta normalnie do print serwera, ale przy druku
    po kablu USB to samo:

    Nie drukuje, a miga czerwona dioda Error.

    Toner jest OK - wyjmowałem i wkładałem,
    Inne zatrzaski są ok - jak wyżej otwierałem i zamykałem.

    Teraz pytanie - co może być przyczyną? Wykluczam programową, bo na 2 kompach
    to samo. Dziwne jest, że wydrukowała 1 stronę chwilę wcześniej, zanim
    przestała drukować.

    Po podłączeniudo prądu i kompa dioda jest ok - tylko zielona, da się też
    wydrukować stronę testową korzystając z guzika na obudowie.

    Pozdrawiam
    tp

  • 2. Data: 2010-05-08 22:02:00
    Temat: Re: Samsung ML-2010P przestała drukować
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "tp" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Po podłączeniudo prądu i kompa dioda jest ok - tylko zielona, da się też
    > wydrukować stronę testową korzystając z guzika na obudowie.

    Czerwona dioda to error czy toner? Mam jej następce i czerwona miga jak chce
    nowy toner. I nie ważne czy jest wyczerpany czy nie :) Po prostu liczy
    strony jak osiągnie określoną liczbe to koniec współpracy. Wszak drukarki
    sprzedaje się z zasadzie po kosztach a klienta doi się na tonerach. Da się
    to ominąć, ale to już sobie sam poszukaj w sieci. O ile to oczywiście
    problem z tonerem. Mogła się przecież normalnie zepsuć.

  • 3. Data: 2010-05-09 07:14:11
    Od: "tp" <t...@p...fm>

    Użytkownik "Santana" <s...@i...pl> napisał

> [...]
    > tonerach. Da się to ominąć, ale to już sobie sam poszukaj w sieci. O ile
    > to oczywiście problem z tonerem. Mogła się przecież normalnie zepsuć.

    W tym modelu nie beczy o nowy toner definitywnie po x stronach. To musi być
    coś innego.

    Pozdrawiam
    tp

  • 4. Data: 2010-05-09 08:10:14
    Od: "M1SLQ" <mbierwia@w_domenie_o2.pl>

    > Nie drukuje, a miga czerwona dioda Error.

    Może się papier zaciął.

    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2010-05-09 08:36:05
    Od: "tp" <t...@p...fm>

    Użytkownik "M1SLQ" <mbierwia@w_domenie_o2.pl> napisał

    > Może się papier zaciął.

    Nie, nie zaciął się, do tego da się wydrukować stronę testową za pomocą
    przycisku na obudowie.

    Pozdrawiam
    tp

  • 6. Data: 2010-05-09 09:37:37
    Od: "M1SLQ" <mbierwia@w_domenie_o2.pl>

    > Nie, nie zaciął się, do tego da się wydrukować stronę testową za
    > pomocą przycisku na obudowie.

    Masz możliwość sprawdzenia na innym tonerze?

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2010-05-09 10:38:44
    Od: "freewolny" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Nie drukuje, a miga czerwona dioda Error.
    >
    > Toner jest OK - wyjmowałem i wkładałem,
    > Inne zatrzaski są ok - jak wyżej otwierałem i zamykałem.

    A teraz wyjmij toner i włóż jeszcze raz, ale używając do tego sporo
    siły. W pracy ten sposób działa na taki model.

    damian

  • 8. Data: 2010-05-09 12:03:39
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-05-09 10:36, tp pisze:
    > Użytkownik "M1SLQ"<mbierwia@w_domenie_o2.pl> napisał

    > Nie, nie zaciął się, do tego da się wydrukować stronę testową za pomocą
    > przycisku na obudowie.

    Pewnie w opcjach zaznaczyłeś, żeby Ci po 1 stronie drukowała zamiast
    wszystko.

    --
    animka

  • 9. Data: 2010-05-09 13:26:48
    Od: "tp" <t...@p...fm>

    Użytkownik "freewolny" <d...@p...onet.pl> napisał

    > A teraz wyjmij toner i włóż jeszcze raz, ale używając do tego sporo siły.
    > W pracy ten sposób działa na taki model.

    Dzięki wszystkim za pomoc.

    Sprawa okazała się trywialna - po prostu nazwa pliku była za długa,
    zawierała spacje i dlatego nie mogło wydrukować, zmieniłem nazwę i poszło.
    Aż wstyd, że nie diagnozowałem na innym pliku.

    Pozdrawiam
    tp