  • 1. Data: 2010-05-07 21:43:06
    Temat: Zewnętrzny tuner UKF - nagrywanie stereo
    Od: "mkonst" <m...@g...pl>

    Poszukuję do laptopa zewnętrznego tunera radiowego UKF podłączanego przez
    port USB i umozliwiającego nagrywanie stereofonicznego sygnalu. Kupiłem
    kiedyś Mediona ale okazuje się, że po USB sygnal przychodzi monofoniczny.
    Oprócz USB, którym jest podpięty do kompa, tuner ma dwa wyjścia audio L i P
    ale niestety laptop nie ma wejścia liniowego audio żeby to wykorzystać.
    Czy ktoś może polecić jakiś sprawdzony model?
    --
    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl

  • 2. Data: 2010-05-07 21:55:43
    Temat: Re: Zewnętrzny tuner UKF - nagrywanie stereo
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "mkonst" napisał:

> [...]
    > którym jest podpięty do kompa, tuner ma dwa wyjścia audio L i P ale
    > niestety laptop nie ma wejścia liniowego audio żeby to wykorzystać.

    To może - skoro masz już tuner - lepiej kupić kartę dźwiękową USB z wejściem
    liniowym?

    JoteR

  • 3. Data: 2010-05-08 13:21:09
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    > To może - skoro masz już tuner - lepiej kupić kartę dźwiękową USB z
    > wejściem liniowym?

    Albo - choc to juz NTG - nagrywac sygnal z internetowej transmisji radiowej
    danej stacji (o ile jest taka mozliwosc).

    --
    KILu

  • 4. Data: 2010-05-08 18:17:25
    Od: "mkonst" <m...@g...pl>

    JoteR wrote:
    > To może - skoro masz już tuner - lepiej kupić kartę dźwiękową USB z
    > wejściem liniowym?
    >
    > JoteR

    Jest to jakiś pomysł, chociaż wolałbym jedno urzadzenie z jednym kablem
    (czasem zabieram całą maszynerię ze sobą).

  • 5. Data: 2010-05-08 18:17:46
    Od: "mkonst" <m...@g...pl>

    KILu wrote:
    > Albo - choc to juz NTG - nagrywac sygnal z internetowej transmisji
    > radiowej danej stacji (o ile jest taka mozliwosc).

    Możliwość jest ale jakość podła

  • 6. Data: 2010-05-10 09:04:23
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    mkonst wrote:
> [...]
    > ale niestety laptop nie ma wejścia liniowego audio żeby to wykorzystać.
    > Czy ktoś może polecić jakiś sprawdzony model?

    A czy masz wejście mikrofonowe? Można dorobić kabel z dzielnikiem
    napięcia, jak się nie da zapewnić na tym wejściu odpowiednio "cichy"
    sygnał bezpośrednio z tunera.

    Piotr

  • 7. Data: 2010-05-14 18:14:04
    Od: "mkonst" <m...@g...pl>

    Uncle Pete wrote:
    > A czy masz wejście mikrofonowe? Można dorobić kabel z dzielnikiem
    > napięcia, jak się nie da zapewnić na tym wejściu odpowiednio "cichy"
    > sygnał bezpośrednio z tunera.

    Ale dzielnikiem nie wprowadzisz sygnału stereo skoro wejście mikrofonowe
    jest mono.