  • 1. Data: 2009-04-16 10:01:43
    Temat: Samsung NC10 biały - poszukiwany
    Od: m...@o...pl

    Witam
    Poszukuję netbooka Samsung NC10 w kolorze białym.
    Czy gdzieś w naszym kochanych kraju jest dostępny do kupienia?
    Zamówienia?

    pozdrawiam
    MarioM

  • 2. Data: 2009-04-16 12:02:18
    Temat: Re: Samsung NC10 biały - poszukiwany
    Od: "sandman" <s...@p...wprost.pl>

    Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    Witam
    Poszukuję netbooka Samsung NC10 w kolorze białym.
    Czy gdzieś w naszym kochanych kraju jest dostępny do kupienia?
    Zamówienia?

    http://cgi.ebay.pl/10.2%22-Netbook-Samsung-NC10-1.6G
    Hz-1GB%2F160GB-BIA%1AY_W0QQitemZ230335093924QQcmdZVi
    ewItemQQimsxZ20090404?IMSfp=TL090404123001r505
    pozdrawiam
    MarioM

  • 3. Data: 2009-04-16 13:32:40
    Od: m...@o...pl

    On 16 Kwi, 14:02, "sandman" <s...@p...wprost.pl> wrote:
    > Użytkownik <m...@o...pl> napisał w
    wiadomościnews:8a241414-e7bc-48c3-b2d4-bda530ddda1b@
    37g2000yqp.googlegroups.com...

    > http://cgi.ebay.pl/10.2%22-Netbook-Samsung-NC10-1.6G
    Hz-1GB%2F160GB-BI...

    Tu znalazłem, ale to jest wersja angielska z roczna międzynarodową
    gwarancją, a Samsung u siebie na stronie pisze, że uznaje tylko sprzęt
    z gwarancją wystawioną przez Samsung Polska; a nie chciałbym wydać
    tyle kasy na sprzęt z ryzykiem że nie uwzględnią mi ewentualnej
    gwarancji.

    pozdrawiam
    MarioM

  • 4. Data: 2009-04-16 15:37:23
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    <m...@o...pl> wrote in message
    n.googlegroups.com...
> [...]

    >z gwarancją wystawioną przez Samsung Polska; a nie chciałbym wydać
    >tyle kasy na sprzęt z ryzykiem że nie uwzględnią mi ewentualnej

    A czy nie jest tak, ze przepisy UE sa nadrzedne i na stronie moga sobie
    napisac ze sa sloniami w zielone kropki, a przyjac i tak musza?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 5. Data: 2009-04-17 19:08:53
    Od: Padre <P...@n...net>

    > A czy nie jest tak, ze przepisy UE sa nadrzedne i na stronie moga sobie
    > napisac ze sa sloniami w zielone kropki, a przyjac i tak musza?

    Ile razy można powtarzać że gwarancja jest świadczeniem dobrowolnym i w
    jej treść nie ingerują przepisy ani krajowe ani unijne.