  • 1. Data: 2009-04-15 17:21:53
    Temat: dziwna sprawa z dvi z peceta do telewizora
    Od: "AK" <k...@g...pl>

    Panowie, mam taka dziwna sprawe - mam stra karte Geforce 7600 GS, ktora
    sobie stoi w starym komputerze. Ten komputer byl/jest podlaczony kablem
    hdmi do telewizora (przez przejsciowke ati) i wszystko gralo. Byl obraz,
    dzwieku nie (bo ta karta nie obsluguje). Ale reinstalowalem system a
    przy okazji wyczyscilem wszystko w srodku. Polaczylem wszystko z
    powrotem i nie ma obrazu w telewizorze z komputera. Probowalem juz
    roznych kombinacji ale ogolnie jest tak, ze telewizor jest podlaczony do
    komputera - komputer startuje, na obydwu ekranach jest obraz startowy
    ale jak sie laduje windows to obraz z telewizora znika i czarna dziura
    straszy. W ustawieniach nvidia probowalem juz roznych ustawien - i dual
    i klon i czestotliwosc. Nic. Telewizor jest jest bez problemu wykrywany,
    sa opcje jaki ekran glowny i takie tam ale obrazu nie ma :(. Ktos sie
    spotkal juz z tym problemem?

    AK

  • 2. Data: 2009-04-16 00:08:58
    Temat: Re: dziwna sprawa z dvi z peceta do telewizora
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Uzytkownik "AK" <k...@g...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > jaki ekran glowny i takie tam ale obrazu nie ma :(. Ktos sie spotkal juz z

    To raczej nie wyglada na problem sprzetowy, tylko na problem ze zbyt wysoka
    rozdzielczoscia.
    Na moje oko - raczej na grupe z windowsami (oczywiscie, jesli zmniejszenie
    rozdzielczosci nie pomoze)

    Pozdrawiam
    Michal

  • 3. Data: 2009-04-16 08:50:34
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Przerabialem podobny temat i gdzies znalazlem wymuszanie wykrywania TV.
    Jednak w razie braku odbiornika nvidia przelacza sie na composit i dzieja
    sie cuda.

    PC