  • 11. Data: 2013-03-04 07:22:54
    Temat: Re: Samsung TV i brak netu...
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Samsung robi jakieś porządki ze swoimi serwerami, że net nie działa?

    Mozliwe. Albo wieczorami ludzie przeciazaja siec.

    Wczoraj obejrzalem dwa filmy VOD bez problemow (samo ogladanie).
    Przy robie odpalenia iPli raz wyskoczyl blad, za innym razem
    polaczyl sie, choc troche to trwalo.
    Za to do SamsungAps nie udalo mi sie wieczorem podlaczyc
    - TV odpowiadal zeby sprobowac pozniej.

    Wyglada na to, ze cos robia z siecia...

  • 12. Data: 2013-03-04 13:59:16
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    Problem rozwiązałem. Nie działały najwyraźniej DNS-y, których adresy
    pobierał automatycznie. Wpisałem adres IP serwera DNS na sztywno i zaczęło
    działać.

    R.

  • 13. Data: 2013-03-04 14:00:31
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    A z serwisu Samsunga dostałem taką oto odpowiedź:

    "Na chwile obecną trwają prace modernizacyjne dotyczące obsługi usługi Smart
    Hub.
    W związku z tym mogą występować okresowe problemy z uzyskaniem połączenia
    z usługami znajdującymi się w Smart Hub. Nie jest to związane z usterką
    odbiornika.
    Pragnę Pana poinformować, że prace te mogą potrwać maksymalnie do końca
    bieżącego tygodnia."

  • 14. Data: 2013-03-04 14:40:14
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    A no to ok, jakos przeczekam ;)

  • 15. Data: 2013-03-04 19:24:40
    Od: "Rom" <C...@R...org>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czasu obejrzec film VOD, bo w panstwowej to g..o jest do ogladania.
    >
    > No i tu kicha - status sieci (WiFi) jest niby ok, moge sie zalogowac
    > do "konta szajsung" (po uj mi to to nie wiem), niestety proba uruchomienia
    > przegladarki czy samsung aps konczy sie komunikatami w stylu
    > "error_update_001", "error_update_003", "Error model bind"...
    >
    > W sieci widze ze nie jestem sam - troche pocieszajace ale rozwiazania
    > brak niestety. Moze ktos sie z tym spotkal i wie o co chodzi?
    >
    > Firmware najnowsze (przynajmniej tak mi sie wydaje)...
    >
    > Tu jest podobny problem, niby sam sie rozwiazal:
    0-problem-ze-smart-hub.html

    PEBKAC?
    Dla niewtajemniczonych: Problem Exists Betweeen Keyboard and Chair.

    :-)

  • 16. Data: 2013-03-04 22:21:59
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    Wpisz DNS na stałe (ja mam 194.204.152.34). U mnie internet działa po
    wpisaniu tego DNS, mimo tego, że Samsung coś tam ponoć robi z serwerami.

  • 17. Data: 2013-03-05 06:51:42
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Robbo" <n...@g...com> napisał w wiadomości
    > Wpisz DNS na stałe (ja mam 194.204.152.34). U mnie internet działa po
    > wpisaniu tego DNS, mimo tego, że Samsung coś tam ponoć robi z serwerami.

    W konfiguracje TV jak rozumiem?
    Laczysz sie po WiFi czy kablu?

  • 18. Data: 2013-03-05 11:46:42
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    Używam Wifi. W moim przypadku DNS ustawia się tak:

    Menu > Sieć > Ustawienia sieci > Uruchom > Wybrać router wifi z listy >
    Dalej > Ustaw IP > Ustaw DNS