  • 1. Data: 2014-10-18 05:34:04
    Temat: Samyang dla Pentaxianow [waw]
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    W najblizszym tygodniu, od wtorku g. 13:00 do soboty w sklepie Multifoto
    w W-wie bedzie mozna pomacac i przetestowac nastepujace obiektywy
    Samyanga (z mocowaniem Pentaxa):
    85mm
    35mm
    24mm
    14mm
    8mm fish
    Z tego, co mi mowiono, bedzie mozna nawet wyjsc z nimi w teren. Tych
    demo obiektywow bedzie tylko po jednej sztuce, wiec lepiej wczesniej
    zadzwonic i sie umowic.
    --
    TA

  • 2. Data: 2014-10-24 21:15:06
    Temat: Re: Samyang dla Pentaxianow [waw]
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <T...@n...news.atm
    an.pl>,
    T...@s...in.the.world wrote:

> [...]
    > Z tego, co mi mowiono, bedzie mozna nawet wyjsc z nimi w teren. Tych
    > demo obiektywow bedzie tylko po jednej sztuce, wiec lepiej wczesniej

    Z ostatniej chwili - akcja przedluzona do wtorku wieczor, 28
    pazdziernika.
    --
    TA