  • 1. Data: 2005-12-20 20:45:03
    Temat: google po wpłacie nie zasila konta adwords co robić?
    Od: "Konrad" <f...@g...pl>

    Drodzy grupowicze, piszę tu po raz pierwszy, ale już na początek mam chyba
    ważny problem.
    Przaelałem kasę na promocję boksów w google.pl 08.12.2005r. do tej pory kasy
    nie ma na koncie google kilka listów nic nie dało chociaż sprawiająca
    wrażenie uprzejmej
    > Basia
    > Zespół Google AdWords

    Powiedziała:
    > Drodzy Państwo,
    >
    > Ponownie sprawdziłam Państwa konto i zauważyłam, że obecnie pojawia się
    > wiadomość informująca nas o przetworzeniu płatności.
    >
    > Tak więc, nie ma potrzeby przesłania potwierdzenia przelewu. Środki
    > powinny pokazać się na Państwa koncie w ciągu następnych paru dni.
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    > Basia
    > Zespół Google AdWords

    Ciągle nic się nie dzieje.
    Czy macie takie doświadczenia i powiedzcie co robić.

    Konrad

  • 2. Data: 2005-12-21 13:55:11
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Konrad" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    Jak to paru dni ?!
    To czym oni te pieniądze przetwarzają ?

    pozdr.

  • 3. Data: 2005-12-21 14:00:09
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Konrad wrote:
> [...]
    > ważny problem.

    > Przaelałem kasę na promocję boksów w google.pl 08.12.2005r. do tej pory

    [...]

    Zdaje się, że to nie jest problem polskiego internetu :)

    > Czy macie takie doświadczenia i powiedzcie co robić.

    Ja płacę góglownicy wyłącznie kartą kredytową i od ponad półtora roku nie było
    żadnych problemów.

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator