  • 1. Data: 2012-10-31 11:53:17
    Temat: Seat Leon - wymiary klocków hamulcowych
    Od: "Marcin Bg" <m...@s...pl>

    Witam

    Jestem w posiadaniu Seata Leona 1M 1.6 16 V (BCB), rocznik 2002. Potrzebuję
    wymienić w nim klocki hamulcowe i przy okazji tarcze. Nie mam pewności co do
    wymiarów klocków. Wydaje mi się że do mojego modelu powinny być klocki bez
    czujnika zużycia o wymiarach 146 x 54,7 x 19,7 (mm), ale w sprzedaży są też
    156 x 74 x 20 (mm). Może ktoś podpowiedzieć? Może jacyś preferowani
    producenci?

    pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2012-10-31 12:25:07
    Temat: Re: Seat Leon - wymiary klocków hamulcowych
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Bg" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > być klocki bez czujnika zużycia o wymiarach 146 x 54,7 x 19,7 (mm), ale w
    > sprzedaży są też 156 x 74 x 20 (mm). Może ktoś podpowiedzieć?

    Tu masz katalog ATE, sprawdź po kodach wyposażenia (np. naklejka w
    bagażniku).
    http://www.ate.de/generator/www/com/en/ate/ate/theme
    s/20_catalogues/productinfo_cataloging_en.html

    Może jacyś preferowani
    > producenci?

    Każdy napisze co innego. Ja kupuję zestawy ATE i jestem zadowolony. Polecam
    klocki w wersji ceramic. Hamują tak jak powinny, nie piszczą i prawie nie
    pylą.

  • 3. Data: 2013-05-24 11:34:47
    Od: m...@g...com

    W dniu środa, 31 października 2012 11:53:20 UTC+1 użytkownik Marcin Bg napisał:
> [...]
    >
    > czujnika zużycia o wymiarach 146 x 54,7 x 19,7 (mm), ale w sprzedaży są też
    >
    > 156 x 74 x 20 (mm). Może ktoś podpowiedzieć? Może jacyś preferowani

    Cześć Marcin

    Mogę polecić Ci kilka firm, które sobie cenie. Są to na pewno: ATE, BOSCH, TRW.
    Korzystałem z nich i byłem zadowolony. ATE to zdecydowanie najdroższa z wymienionych,
    ale i najlepsza. Sam posiadam klocki i tarcze z firmy ATE w mojej IBIZIE :). BOSCH
    jest trochę tańszy i też trochę odczuwalna różnica w skuteczności hamowania. TRW to
    najtańsza firma z tych, które podałem, ale stosunek jakości do ceny jest tutaj bardzo
    przyjemny, więc w przypadku nie wielkich funduszy na zakup polecam TRW. Jak już
    wspominałem ja używam klocków i tarcz firmy ATE i je najbardziej POLECAM. Posiadam
    takie: http://www.iparts.pl/czesc/klocki-hamulcowe-komplet,
    seat,leon-1m1-1999-11-2006-06,1-6-16-v-105km,104-435
    0-15640-100030-0-3-13046071172.html

    POZDRAWIAM :)

  • 4. Data: 2013-05-24 11:45:42
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 24.05.2013 11:34, m...@g...com wrote:
    > W dniu środa, 31 października 2012 11:53:20 UTC+1 użytkownik Marcin Bg napisał:
    [...]
    > Mogę polecić Ci kilka firm[...]

    Naprawdę spamowanie "marketingiem szeptanym" jest tak opłacalne? Tzn ile
    muszą płacić za post, żeby się opłacało poświęcać czas?

    Michoo