  • 11. Data: 2010-06-08 07:29:27
    Temat: Re: Serwis Nikona - Naciąganie na naprawę ?
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    news.gazeta.pl pisze:

    Hej

    > No i niestety stało się. Ja canoniarz z 20 letnim stażem kupiłem
    > szwagrowi w
    > prezencie Nikona S710 (no cóż, takiego młody chciał).

    Jesteś pewny że z kompaktami Canona byłoby inaczej?
    Poczytaj w archiwum posty Janka Muzyknta o szczelności nowego Canona G10
    (?). O ile pamiętam doszło do tego że zdjęcia musiał robić aparatem
    odwróconym do góry nogami bo jakieś włosy nawłaziły i z nieba łatwiej
    było wyretuszować.
    Serwis o ile pamiętam też się już zapierał żeby na gwarancji to zrobić.

    IMO w dzisiejszych czasach nie spodziewałbym się wiele po kompaktach, to
    są z założenia jednorazówki niezależnie od producenta.
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 12. Data: 2010-06-08 09:25:18
    Od: "poiuy" <poiuy@_usun_poczta.wprost.pl>

    > Jesteś pewny że z kompaktami Canona byłoby inaczej?

    Trudno na podstawie paru egzemplarzy robić statystyki. Jednak używam dwóch
    kompaktów Canona -jeden na spacery do kieszeni, na rower itp. - drugi używa
    mój Ojciec i oba działają od lat.
    Oprócz tego mam do dzisiaj działającego AE1P i EOS350 - (wiem, to nie
    kompakty więc się nie liczy). Czyli powiedzmy 0 awarii na 2 sztuki przez 3-4
    lata.

    Z Nikonem mam do czynienia z jedną sztuką - 2 awarie na 1 egzemplarz w ciągu
    zaledwie 8 miesięcy.

    W moich oczach firma Nikon leży i kwiczy.

    Ciekawe, czy są jakieś niezależne fora/ strony, gdzie można dowiedzieć się
    czegoś o zawodności aparatów?
    Na http://zoltyserwisfotograficzny.info nie widziałem żadnych statystyk.
    Pewnie byłoby to trudne do zrobienia ze względu na możliwość nabijania
    statystki swoim produktom lub konkurencji.

    pozdrawiam
    Andrzej

  • 13. Data: 2010-06-08 12:13:58
    Od: krzpob <k...@g...com>

    On 8 Cze, 11:25, "poiuy" <poiuy@_usun_poczta.wprost.pl> wrote:

> [...]
    > Pewnie byłoby to trudne do zrobienia ze względu na możliwość nabijania
    > statystki swoim produktom lub konkurencji.

    Takie rzeczy u Nikona to załatwia się mailowo bądź pisemnie z
    helpdeskiem Nikona. Co helpdesk oświadczy dla serwisu jest święte.
    Serwis takie rzeczy zwala na właściciela, bo boją się że im NP za to
    nie zapłaci.

  • 14. Data: 2010-06-08 13:05:31
    Od: "poiuy" <poiuy@_usun_poczta.wprost.pl>

> [...]
    >helpdeskiem Nikona. Co helpdesk oświadczy dla serwisu jest święte.
    >Serwis takie rzeczy zwala na właściciela, bo boją się że im NP za to

    Czy chodzi o tą stronę:

    http://www.nikon.pl/pl_PL/service_support/PL_serwis_
    kontakt.page?lid=2&lidsub1=1&lidsub2=0&lidsub3=0&lid
    sub4=0&sParamValueLbl=&sParamValue=&sParam1ValueLbl=
    &sParam1Value=&dcr=

    nie bardzo oriętuję się, czy będę poprzez tą stronę rozmawiał z Nikon
    Polska (rozumiem, że jest jakaś szansa na inne podejście do klienta), czy
    bezpośrednio z serwisem?

    pozdrawiam
    Andrzej

  • 15. Data: 2010-06-09 08:30:08
    Temat: Re: Serwis Nikona - Naci?ganie na napraw? ?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Andrzej Libiszewski napisał(a) :

    > Czy mógłbyś do licha skonfigurować czytnik poprawnie i nie wysyłać śmieci?

    Przyganiał kocił garnkowi. Mógłbyś nie cytować całego fragmentu,
    tylko po to, żeby się nie odnieść do jego treści? Z góry dziękuję.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

    wszystkie możliwości.]

  • 16. Data: 2010-06-09 09:55:39
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-06-09 10:30, Zbynek Ltd. pisze:
    > Witam

    > Przyganiał kocił garnkowi. Mógłbyś nie cytować całego fragmentu,
    > tylko po to, żeby się nie odnieść do jego treści? Z góry dziękuję.

    Nie odnosiłem się do treści, tylko do kodowania. Zostawiłem wszystko,
    żeby było widać co mam na myśli mówiąc o śmieciach.