  • 1. Data: 2002-04-02 12:50:51
    Temat: Sferia - Internet od końca kwietnia (może) :-)))
    Od: "Saulo" <d...@w...pl>

    A jednak - obietnice bez pokrycia.

    Mieli oferować od dzisiaj, ale dzisiejsza odpowiedź brzmi: "w kwietniu się
    sprawa rozstrzygnie" :-), co niby ma oznaczać jak w temacie.

    Saulo

  • 2. Data: 2002-04-03 22:44:48
    Temat: Re: Sferia - Internet od końca kwietnia (może) :-)))
    Od: RusH <r...@k...pulse.pdi.net.SPAM>

    begin Saulo napłodził(a):

    > A jednak - obietnice bez pokrycia.
    >
    > Mieli oferować od dzisiaj, ale dzisiejsza odpowiedź brzmi: "w
    > kwietniu się sprawa rozstrzygnie" :-), co niby ma oznaczać jak w
    > temacie.

    nic dziwnego , mial byc w grudniu :)
    Ja cierpliwie place swoje 600zl miesiecznie za modem i czekam :\

    Pozdrawiam.
    --
    RusH // BigTowerATX CaseMod
    http://tacops-forum.pulse.pdi.net/

  • 3. Data: 2002-04-05 14:29:44
    Od: "<szpila>" <s...@a...3w.com.pl>

    "Saulo" <d...@w...pl> wrote in message news:a8bp59$bgm$1@news.tpi.pl...
    > A jednak - obietnice bez pokrycia.
    >
    > Mieli oferować od dzisiaj, ale dzisiejsza odpowiedź brzmi: "w kwietniu się
    > sprawa rozstrzygnie" :-), co niby ma oznaczać jak w temacie.

    w mojej lokalizacji (wawa ul.czerniakowska) cytuje:
    "Usługa dostępu do globalnej sieci Internet zostanie wprowadzona w II
    kwartale bieżącego roku ( do końca czerwca)."

    jak juz ktos bedzie mial internet od nich to prosze napiszcie wielkimi
    literami na polipie o tym a wtedy zaczne sie interesowac
    bo jak widze to kolejna firma ktora bardziej ma zamiar niz cos robi...
    mowie tak po rozmowie z infolinia gdzie uslyszalem odpowiedz na moje pytanie
    co do parametrow polaczenia
    "115 ale to nic pewnego i nie mozemy tego zagwarantowac na razie trwaja
    testy...."

    --
    <szpila>

  • 4. Data: 2002-04-07 06:08:31
    Od: "Marcin Bójko" <b...@p...gazeta.pl>

    Polecam:
    http://www.gazeta.pl/alfa/artykul.jsp?xx=774487&dzia
    l=02110201
    Swoją drogą ciekaw jestem jak zareagują po przeczytaniu tego we wtorek
    (jeśli ktoś tam czyta Wyborczą)

    Marcin Bójko
    b...@p...gazeta.pl

  • 5. Data: 2002-04-07 14:44:16
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "Marcin Bójko" <b...@p...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    l=02110201
    > Swoją drogą ciekaw jestem jak zareagują po przeczytaniu tego we wtorek

    Dzięks. Lece czytać :)