  • 1. Data: 2002-04-02 14:26:22
    Temat: Co sądzicie o nowej ofercie Tele2
    Od: "amierzej" <a...@p...onet.pl>

    Generalnie polega na tym że podłączenie kosztuje 199zł a abonament 99zł bez
    limitu transferu. Warunek - co najmniej 5 chętnych na podłączenie...
    Ja osobiście się zastanawiam, chociaż przy 5 osobach pewnie sieć amatorska
    by się bardziej opłaciła, ale nie znam się na tym...
    Co sądzicie?
    Adam

  • 2. Data: 2002-04-02 16:02:15
    Temat: Re: Co sądzicie o nowej ofercie Tele2
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

> [...]
    >Ja osobiście się zastanawiam, chociaż przy 5 osobach pewnie sieć amatorska
    >by się bardziej opłaciła, ale nie znam się na tym...

    Za oplate instalacyjna 199x5 i oplate miesieczna 5x99 i laczu 128
    (dzielonym na 5) to firme tele2 nalezy obsmiac a potem wziac sobie
    neostrade 256 lub w ekonomicznym wykonaniu SDI. Podzielic na tych piec
    osob a roznice w oplatach prosze przekac na rzecz wszystkich
    zrobionych w buraqa przez ta firme...

    januszek

  • 3. Data: 2002-04-04 16:56:25
    Od: "amierzej" <a...@p...onet.pl>

    > Za oplate instalacyjna 199x5 i oplate miesieczna 5x99 i laczu 128
    > (dzielonym na 5) to firme tele2 nalezy obsmiac a potem wziac sobie
    > neostrade 256 lub w ekonomicznym wykonaniu SDI.

    Tak tylko neostrady tepsa nie oferuje (w moim rejonie) a na wniosek o SDI
    nie raczyli nawet odpowiedzieć chociaż regulamin zobowiązuje ich do tego w
    ciągu 10 dni... Zresztą domyślam się jaka to będzie odpowiedź...
    Adam

  • 4. Data: 2002-04-05 10:26:54
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >Tak tylko neostrady tepsa nie oferuje (w moim rejonie) a na wniosek o SDI
    >nie raczyli nawet odpowiedzieć chociaż regulamin zobowiązuje ich do tego w
    >ciągu 10 dni... Zresztą domyślam się jaka to będzie odpowiedź...

    Hmm... Jezeli mieszkasz w rejonie, w ktorym nie ma dostepu do
    SDI/Neostrady to znaczy ze tam kulje Polpaka. A jak kuleje tam Polpaka
    to nie licz na tele2 bo przeciez Oni wlasnego szkieletu nie maja :)

    januszek

  • 5. Data: 2002-04-06 00:57:24
    Od: "Jaco" <jaco@alphaSPAM___PREECZ.net.pl>

    Użytkownik "januszek" <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl> napisał w
    wiadomości news:dncpau8f3pm5q232emqc8oo6s61fqjt74j@4ax.com...

    > Hmm... Jezeli mieszkasz w rejonie, w ktorym nie ma dostepu do
    > SDI/Neostrady to znaczy ze tam kulje Polpaka.

    Wcale nie koniecznie. Może też nie być tyle chętnych zeby opłacało się półki
    w centrali instalować. Może też dyrektor okręgu byc leniwym człowiekiem albo
    100 innych powodów.

    Jaco

  • 6. Data: 2002-04-07 06:08:21
    Od: "Marcin Bójko" <b...@p...gazeta.pl>

    > Hmm... Jezeli mieszkasz w rejonie, w ktorym nie ma dostepu do
    > SDI/Neostrady to znaczy ze tam kulje Polpaka. A jak kuleje tam Polpaka
    > to nie licz na tele2 bo przeciez Oni wlasnego szkieletu nie maja :)
    A ty zdajesz sobie sprawę jak naprawdę jest z zasięgiem SDI/Neostrada?
    Mieszkam prawie w centrum Warszawy. Do pałacu kultury mam 3,5 km w prostej
    linii. W mojej centrali o Neostradzie nie ma mowy. SDI - mają zapełnioną
    półkę więc też nie ma mowy. Zostało Tele2. Dostęp jest przez radiolinię,
    więc nie muszą mieć własnego szkieletu w okolicy. Polecam mapkę z ostatniego
    PC Kuriera jak naprawdę jest z zasięgiem usług TP SA.

  • 7. Data: 2002-04-07 11:56:10
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

> [...]
    >więc nie muszą mieć własnego szkieletu w okolicy. Polecam mapkę z ostatniego
    >PC Kuriera jak naprawdę jest z zasięgiem usług TP SA.

    Mowiac 'okolica' mialem na mysli rejon wiekszy niz miasto...

    Co do braku miejsca na nowa polke SDI, sugerowalbym, zebys zwrocil sie
    do BOK-u z prosba o zmiane lub instalacje nowej linii/numeru z
    centrali na taka w ktorej o Neostradzie mowa jest...

    januszek

  • 8. Data: 2002-04-08 16:59:23
    Od: "amierzej" <a...@p...onet.pl>

    > Co do braku miejsca na nowa polke SDI, sugerowalbym, zebys zwrocil sie
    > do BOK-u z prosba o zmiane lub instalacje nowej linii/numeru z
    > centrali na taka w ktorej o Neostradzie mowa jest...

    Taką figurę znajomy przerabiał - owszem mogą dać mu numer z innej centrali
    gdzie jest możliwość SDI ale wtedy zapłaci za dzierżawę linii (do tej
    centrali).
    Adam

  • 9. Data: 2002-04-08 23:09:06
    Temat: Re: Co s?dzicie o nowej ofercie Tele2
    Od: y...@o...arg.invalid (Lukasz Biegaj)

    amierzej <a...@p...onet.pl> wrote:
    > Tak? figur? znajomy przerabia? - owszem mog? da? mu numer z innej centrali
    > gdzie jest mo?liwo?? SDI ale wtedy zap?aci za dzier?aw? linii (do tej
    > centrali).

    Chojn?w - ma?e miasto na Dolnym ?l?sku. pa64-pa123.chojnow.sdi.tpnet.pl
    Przygotowane adresy od pa1 do pa63 (dns). Tymczasowo przydzielaj? z
    s?siedniej mie?ciny, od pa19.krzywa wzwy? (w miesi?c dosz?o do oko?o
    pa30). Stawiam zak?ad, ?e wszystko to tylko dobra wola kogo? z TPSA.

    --
    Lukasz Biegaj * http://www.lukasz.biegaj.net/ * y...@o...arg ROT13