  • 11. Data: 2009-11-17 19:52:37
    Temat: Re: Shinko? Kendo? Maxxis? i inne wynalazki...
    Od: -Demonos- <b...@g...com>

    On Nov 15, 9:30 am, Glub <g...@g...com> wrote:

    > Nooo to żeś mi z nieba spadł z tą informacją, już wiadomo skąd to shimy
    > którego nie dawało się zlikwidować.

    Nooo, to i dla mnie swietna wiadomosc, bo juz nie wiedzialem co
    robic :-)

    Ja mam supermaxxy i to chyba to. Na suchym nie narzekam - naprawde
    fajnie trzymaja - bez stresu po nocy pozamykalem opony na
    bieszczadzich serpentynach :-) a i na mokrym, jak cieplo daja rade.
    Ale przy chlodzie to faktycznie boje sie - ale to moze byc uraz po
    D205 :-)

    -Demonos-
    Inazuma GSX750 '98