  • 1. Data: 2010-11-10 08:56:47
    Temat: Sieć GaduAir
    Od: " " <w...@g...pl>

    Witam

    Kupiłam starter Gadu Air mam w związku z tym parę pytań:

    1) z jakich urządzeń korzysta ta sieć jakiego operatora. Pytam bo często mój
    starter nawet w centrum dużego miasta gubi sieć a na ekranie telefonu widnieje
    wtedy napis "Nie odnaleziono sieci"

    2) sieć ta reklamuje się tym, że ma mobilne gadu gadu w telefonie za darmo. Mi
    natomiast po każdym włączeniu tej aplikacji w telefonie z konta ubywa jeden
    grosz? dlaczego?

  • 2. Data: 2010-11-10 09:06:21
    Temat: Re: Sieć GaduAir
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-10 09:56, w...@g...pl pisze:
> [...]
    > starter nawet w centrum dużego miasta gubi sieć a na ekranie telefonu widnieje

    Plus GSM.

    > 2) sieć ta reklamuje się tym, że ma mobilne gadu gadu w telefonie za darmo. Mi
    > natomiast po każdym włączeniu tej aplikacji w telefonie z konta ubywa jeden
    > grosz? dlaczego?

    A ściągnąłeś go ze strony i zalogowałeś się swoim PUKiem?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-11-10 09:12:04
    Od: " " <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    tak ściągnąłem i loguje się ale po każdym włączeniu aplikacji zżera 1 grosz z
    konta

  • 4. Data: 2010-11-10 09:19:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-10 10:12, w...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:
    > tak ściągnąłem i loguje się ale po każdym włączeniu aplikacji zżera 1 grosz z
    > konta

    A doładowałeś konto?

    http://media2.gaduair.pl/pdf/regulamin_promocji_lice
    ncja_mgg.pdf

    9.
    Użytkownik, który dokonał instalacji oprogramowania Mobilne Gadu - Gadu
    w swoim Telefonie
    Komórkowym uzyskuje przy każdym Doładowaniu prawo do Bezpłatnego Pakietu
    Internetowego, którego wielkość jest uzależniona od wartości Doładowania
    dokonanego przez
    Użytkownika. Wielkość Bezpłatnego Pakietu Internetowego określa Cennik.
    Po wykorzystaniu
    Bezpłatnego Pakietu Internetowego uzyskanego przez Użytkownika w wyniku
    Doładowania,
    do momentu kolejnego Doładowania transmisja danych wynikająca z użytkowania
    oprogramowania Mobilne Gadu-Gadu rozliczana będzie zgodnie z Cennikiem.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2010-11-10 09:19:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-10 10:19, Liwiusz pisze:

> [...]
    > oprogramowania Mobilne Gadu-Gadu rozliczana będzie zgodnie z Cennikiem.

    Czyli wygląda na to, że gg wcale nie jest bezpłatne, tylko rozliczane
    w ramach darmowego pakietu mb dawanego po doładowaniu (który może być
    wykorzystany też na inne transmisje).

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2010-11-10 09:23:35
    Od: " " <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    dzięki tak właśnie o to chodzi

    a to cwaniaki - a we wszystkich reklamach i folderach - zalety gg to DARMOWE
    Mobilne Gadu-Gadu

    to kłamstwo !!!!

  • 7. Data: 2010-11-10 09:25:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-10 10:23, w...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:
    > dzięki tak właśnie o to chodzi
    >
    > a to cwaniaki - a we wszystkich reklamach i folderach - zalety gg to DARMOWE
    > Mobilne Gadu-Gadu
    >
    > to kłamstwo !!!!

    Kłamstwo, co nie zmienia faktu, że ogólnie oferta jest ciekawa :)

    Z drugiej jednak strony trudno wykorzystać na gg kilkadziesiąt mb w
    miesiącu, więc można założyć, "że jest za darmo" :)

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2010-11-10 18:44:38
    Od: Grzegorz Jablonski <g...@i...com>

    On 11/10/2010 10:23 AM, w...@g...SKASUJ-TO.pl wrote:
    > dzięki tak właśnie o to chodzi
    >
    > a to cwaniaki - a we wszystkich reklamach i folderach - zalety gg to DARMOWE
    > Mobilne Gadu-Gadu
    >
    > to kłamstwo !!!!

    Zapewne w takim sensie, ze uzytkowanie programu jest za darmo.

    Ze strony http://mobilne.gadu-gadu.pl

    Ile kosztuje Mobilne Gadu-Gadu?
    Pierwszy tydzień Mobilnego GG masz za darmo!!!

    Płacisz tylko swojemu operatorowi za transfer danych.

    Potem doładowujesz za:

    * 1,22 PLN (1 PLN + VAT) GG w telefonie na 7 dni - 17 gr dziennie
    * 4,88 PLN (4 PLN + VAT) GG w telefonie na 30 dni - 16 gr dziennie
    * 10,98 PLN (9 PLN + VAT) GG w telefonie na 90 dni - 12 gr dziennie

    Pozdrawiam,
    GWJ

  • 9. Data: 2010-11-10 20:39:28
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-10 19:44, Grzegorz Jablonski pisze:

> [...]
    > * 4,88 PLN (4 PLN + VAT) GG w telefonie na 30 dni - 16 gr dziennie
    > * 10,98 PLN (9 PLN + VAT) GG w telefonie na 90 dni - 12 gr dziennie

    Tak sobie myślę po co to gg w telefonie. Można przecież dzwonić,
    sms-ować, wysyłać maile, a na gg to sobie gadać w domu, z komputera.

    --
    animka

  • 10. Data: 2010-11-11 10:23:36
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od animka
    z dnia: 2010-11-10 21:39:
    > Tak sobie myślę po co to gg w telefonie. Można przecież dzwonić,
    > sms-ować, wysyłać maile, a na gg to sobie gadać w domu, z komputera.
    a po co w ogóle GG, nie lepiej spotkać się przy piwie i pogadać face-to-face

    Paweł