  • 1. Data: 2010-11-10 01:25:08
    Temat: LG GT505 a Samsung S5620 Monte
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    LG GT505 a Samsung S5620 Monte
    Który z tych telefonów byłby lepszy?
    Pewnie ktoś ma/testował i może podpowiedzieć?

    Pozdrawiam,

    --
    animka

  • 2. Data: 2010-11-10 09:53:22
    Temat: Re: LG GT505 a Samsung S5620 Monte
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "animka" napisała:

    > LG GT505 a Samsung S5620 Monte
    > Który z tych telefonów byłby lepszy?
    > Pewnie ktoś ma/testował i może podpowiedzieć?

    Ja co prawda nie testowałem, ale gdyby dzisiaj mój operator usiłował mnie
    zatrzymać oferując któryś z nich "za złotówkie", to pewnie dałbym się skusić
    na tego Pathfindera. Na Samsunga nie, bo nie.
    Mam wrażenie, że nie pomogłem ;-/

    JoteR

  • 3. Data: 2010-11-10 12:55:47
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2010-11-10 02:25, animka pisze:
    > Pewnie ktoś ma

    Mi ten LG bardzo leży (choć wersję w innej obudowie: GT500).
    Z samsungiem Ci nie porównam, bo nie miałem w ręce, ale mam odniesienie
    np. do takiego MDA Compact IV (HTC diamond).
    P.

  • 4. Data: 2010-11-10 13:18:54
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-10 10:53, JoteR pisze:

> [...]
    > zatrzymać oferując któryś z nich "za złotówkie", to pewnie dałbym się skusić
    > na tego Pathfindera. Na Samsunga nie, bo nie.

    Mnie też się Samsungi nie podobają, ale mają dużą czcionke w otrzymanych
    sms-ach i w ogóle. Nie trzeba oczu wysilać, żeby przeczytać.
    Oczywiście podoba mi się ten drugi i na dzień dzisiejszy bym się na ten
    telefon zdecydowała - LG GT505. Nie wiem tylko jaką on ma czcioneczkę.
    Pathfinder- co to jest? To ten telefon LG?

    --
    animka

  • 5. Data: 2010-11-10 13:54:29
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2010-11-10 14:18, animka pisze:
    > Nie wiem tylko jaką on ma czcioneczkę.

    Regulowaną.
    Do tego bez problemu da się obsługiwać nie używając rysika.
    pathfinder to GT505 a GT500 to puccini
    P.

  • 6. Data: 2010-11-10 16:10:18
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-10 13:55, Pan Piskorz pisze:

    > Mi ten LG bardzo leży (choć wersję w innej obudowie: GT500).
    > Z samsungiem Ci nie porównam, bo nie miałem w ręce, ale mam odniesienie
    > np. do takiego(HTC diamond).

    Ok, dzięki.
    A ten HTC to oczywiście super!
    Jak się go kupi to już chyba do końca życia wystarczy ;-) :-)

    --
    animka

  • 7. Data: 2010-11-10 16:26:35
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-10 14:54, Pan Piskorz pisze:

    > Regulowaną.

    Oby nie tak jak w SE. Regulowana czcioneczka jest w nich tylko przy
    wklepywaniu numeru telefonu i takie "krowy" wyskakują, że się nie
    mieszczą w jednym rządku :D
    Po co to komu jak numer telefonu można wklepać z zamknietymi oczami.

    > Do tego bez problemu da się obsługiwać nie używając rysika.

    Jeszcze tego by brakowało, żeby rysik obsługiwać :-( Szczególnie jak ma
    się zajętą jedną rękę. Bez tego rysika telefonu też nie da się
    obsługiwać jedną ręką (a w drugiej siatka z zakupami np.)

    > pathfinder to GT505 a GT500 to puccini

    Dzięki :-)

    --
    animka

  • 8. Data: 2010-11-10 18:43:42
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2010-11-10 17:10, animka pisze:
    > A ten HTC to oczywiście super!
    > Jak się go kupi to już chyba do końca życia wystarczy ;-) :-)

    Podsumuję tego HTC:
    kupa dziada. :-)

    Oczywiście windows, srindołs, można sobie interfejs wgrać różny itd.
    Ale to wszystko działa w teorii - bo koszmarnie wolno. GPS jest, ale
    ładowarka samochodowa nie jest go w stanie zasilić na dłuższą podróż.
    Ekranu bez rysika użyć się nie da - 2 zgubiłem, dokupiłem kolejne 5 na
    zapas.
    Zepsuło się to pieruństwo drugi raz i podjąłem decyzję: nie naprawiam.

    Ten LG, mimo że tani, wydaje się być udany.
    P.

  • 9. Data: 2010-11-10 20:33:27
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-10 19:43, Pan Piskorz pisze:

> [...]
    > zapas.
    > Zepsuło się to pieruństwo drugi raz i podjąłem decyzję: nie naprawiam.

    Staraj się o to, żeby Ci zwrócili pieniadze za ten HTC jak masz jeszcze
    gwarancje.
    Albo niech wymienią na nowy.

    > Ten LG, mimo że tani, wydaje się być udany.

    Podobno słaba lampa błyskowa, jakaś LED. Ale to chyba najmożliwszy
    telefon z tej półki cenowej. W razie czego będę nosiła 2 telefony przy
    sobie (kurcze, tylko przydałyby się 2 karty sim). Ten mój SE580i robi
    ładne zdjęcia. Nie ma lampy błyskowej, ale przy zapalonym świetle w
    mieszkaniu też wyjdzie nieźle. Gorzej na dworze wieczorem, wtedy nie ma
    co się wysilać z robieniem zdjęć.
    Jak myślisz: zawierać umowę 3 m-ce przed zakończeniem tej umowy, czy
    poczekać jeszcze? A może wypowiedzieć umowę miesiąc przed zakończeniem i
    przenieść się z Orange do Playa? Nie będzie tak jak "zamienił stryjek
    siekierkę na kijek"?

    --
    animka

  • 10. Data: 2010-11-15 17:31:37
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2010-11-10 21:33, animka pisze:
    > Podobno słaba lampa błyskowa

    To nie lampa tylko jakaś dioda. Świeci na pałę zupełnie, bez
    jakiejkolwiek regulacji jasności, zdjęcia z bliska wychodzą
    prześwietlone, te w szerszym planie - coś ta dioda pomaga. Temperatura
    barwowa tego światełka również jest nieokreślona.
    Nie ma się co przejmować. Tzw. aparat w telefonie to dobry jest by sobie
    rozkład z przystanku skopiować lub notatki.
    Optyka i matryca w jakimkolwiek telefonie mają formę szczątkową,
    tak się nadają do robienia zdjęć jak kurze skrzydła do latania.
    Jakby porównać mój stary aparat 4MP i ten aparat to wielkość plików mówi
    sama za siebie: ok. 2MB stary i telefon ok. 200KB - jakość zachowuje
    proporcje.

    A jeśli chodzi o przedłużenie - to nie wiem. oczywiście jest
    prawdopodobne, że coś więcej zaproponują, ale cudów z 40zł abonamentem
    to nie spodziewałbym się.
    P.