  • 1. Data: 2010-11-10 01:27:12
    Temat: Telefony w Orange
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Czy to prawda, że telefony w Orange od przyszłego roku mają podrożeć?
    Czy tylko tak pitolą osoby, które wydzwaniają do ludzi, którym za 3 m-ce
    kończy się umowa?

    --
    animka

  • 2. Data: 2010-11-10 07:42:42
    Temat: Re: Telefony w Orange
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 10 Nov 2010 02:27:12 +0100, animka napisał(a):

    > Czy to prawda, że telefony w Orange od przyszłego roku mają podrożeć?

    To bardzo możliwe. Wzrasta bowiem vat.

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 3. Data: 2010-11-10 08:00:01
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "animka" napisała:

    > tak pitolą osoby, które wydzwaniają do ludzi, którym za 3 m-ce kończy się
    > umowa?

    Jak za 3 miesiące?
    "Teraz już będę się twardo trzymała swojej decyzji o rozwiązaniu
    umowy za rok, przed wrześniem".
    Wrzesień już minął.

    "a co ja mam powiedzieć jak muszę płacić 55 zł. co miesiąc?"
    "Ja mam niestety abonament i jeszcze ponad rok się tak będę męczyć"

    I co, znowu chcesz się "męczyć" przez następne 2 lata za 55 zł miesięcznie?
    ;->
    Bo w niższych abonamentach ceny jako tako sensownych telefonów niemal
    dorównują cenie "rynkowej". Jako zatwardziały abonamenciarz stwierdzam
    (całkowicie subiektywnie), że teraz oferty operatorów dot. telefonów z
    niewygórowanym abonamentem (tak do 50 PLN) nadają się do zwinięcia w
    rulonik.

    JoteR

  • 4. Data: 2010-11-10 08:00:05
    Od: wuwuzela <w...@a...pl>

    Użytkownik Olgierd napisał:

    > To bardzo możliwe. Wzrasta bowiem vat.

    beda po 1,23 zł brutto ;)

  • 5. Data: 2010-11-10 08:20:18
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 10 Nov 2010 09:00:05 +0100, wuwuzela napisał(a):

    > beda po 1,23 zł brutto

    Czyli jest podwyżka :)

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 6. Data: 2010-11-10 08:20:59
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 10 Nov 2010 09:00:01 +0100, JoteR napisał(a):

    > Jak za 3 miesiące?
    > "Teraz już będę się twardo trzymała swojej decyzji o rozwiązaniu umowy
    > za rok, przed wrześniem".
    > Wrzesień już minął.

    Toć to animka ;-)

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 7. Data: 2010-11-10 09:53:30
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Olgierd" napisał:

    > Toć to animka ;-)

    Właśnie dlatego powinniśmy otoczyć ją szczególną troską ;-)

    JoteR

  • 8. Data: 2010-11-10 11:50:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał w
    > To bardzo możliwe. Wzrasta bowiem vat.

    A doladowania nadal beda po 50 zl brutto, czy teraz pakiet bedzie
    10zl za 990 minut ? :-)

    J.

  • 9. Data: 2010-11-10 12:21:56
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-10 08:42, Olgierd pisze:

    > To bardzo możliwe. Wzrasta bowiem vat.

    To będą najwyżej po 2 zł, a nie po złotówce. Niewielka różnica by była.

    --
    animka

  • 10. Data: 2010-11-10 12:29:33
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-10 09:00, JoteR pisze:

> [...]
    > (całkowicie subiektywnie), że teraz oferty operatorów dot. telefonów z
    > niewygórowanym abonamentem (tak do 50 PLN) nadają się do zwinięcia w

    Teraz mają abonamenty po 39 zł, więc trochę mniej niż 55 zł. Ale to się
    jeszcze okaże, czy osoby przedłużające umowę bedą mogły przejść na
    niższy abonament. Patrzyłam na propozycje w sklepie orange online i
    żadnej różnicy (na+ czy -) przy zakupie, a przedłużeniem umowy nie widzę.

    --
    animka