  • 21. Data: 2005-01-16 19:26:31
    Temat: Re: Siec osiedlowa
    Od: "bad_skipper" <bad_skipper@bad_skipper.com>

    "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl> wrote in message
    news:csduv5$15f$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Użytkownik <w...@c...3miasto.net> napisał w wiadomości

    > jakos opisy standartu ktore ja widzialem mowily o max 90 m + 10 na
    > patchcordy
    > chyba ze nie o ethernecie mowisz

    To jest nieudokumentowana funkcja warstwy fizycznej ethernet'u...
    :)

    --
    ---

  • 22. Data: 2005-01-17 05:52:27
    Od: Adam <U...@T...interia.pl>

    > A mozesz mi powiedziec, w czym koncentryk RG-58 jest zly, zakladajac,
    > ze stosujemy profesjonalna radiolinie, a po kablu idzie tylko
    > czestotliwosc posrednia?

    Nie podejrzewajmy wzmiankowanego fachowca o stosowanie profesjonalnych
    rozwiazan w rekompensacie za pozostale niedociagniecia :)
    Outdoorem z pewnoscia byla tylko antena.

    Adam

  • 23. Data: 2005-01-17 18:01:17
    Od: Jakub Klausa <j...@b...pl>

    Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl> wrote:

    PF => niedopasowanie anteny do kabla i nadajnika. Juz sama antena
    PF => (paraboliczna, jednego z polskich producentow) ma SWR 1,5:1. Jakos nie

    Deklarowana, mierzona? Którego?

    Kuba
    --
    Jakub Klausa, JK762-RIPE, j...@b...pl
    * God, root - what's the difference anyway ? *

  • 24. Data: 2005-01-17 18:25:39
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Jakub Klausa <j...@b...pl> napisał(a):

    > PF => niedopasowanie anteny do kabla i nadajnika. Juz sama antena
    > PF => (paraboliczna, jednego z polskich producentow) ma SWR 1,5:1. Jakos nie
    > Deklarowana, mierzona? Którego?

    Interline. Deklarowany. Podejrzewam, ze SWR zmierzony dla ukladu kabel
    + antena jest jeszcze wiekszy.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *