  • 11. Data: 2012-07-28 07:29:08
    Temat: Re: Siemens i Benq-Siemens
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 27.07.2012 T...@s...in.the.world
    <T...@s...in.the.world> napisał/a:

    > Bezposrednia wymiana (export/import) ksiazek adresowych.

    E, tak dobrze to i wcześniej nie było. Przy zmianie ME45 na ME45i (a właściwie
    z S45 na S45i, bo to o soft a nie o sprzęt chodzi) już zmienił się format
    książki i bezpośrednie skopiowanie plików nie działało. S68 ma BT i łyka normalne
    wizytówki VCF, można też zaimportować CSV via program zarządzający.

    > Czyli w M81 bedzie tak samo?

    Najprawdopodobniej będzie podobnie.

    > Polski jezyk mi niepotrzebny, ale nie mam ani kabelkow ani programow.

    IMHO nie ma większych różnic na korzyść 52 w stosunku do 47 (szybkość,
    wieszalność(- choć 52 nie testowałem długo, kilka dni.
    Na ten drugi jest za to większość łatek. Ale jest duża różnica
    w stosunku do wcześniejszych softów, ja miałem bodaj 38 (ale już nie
    pamiętam dokładnie, na pewno niżej, niż 47) i po upgrade było
    "niebo a ziemia".

    > Faktycznie jest ciszej niz w ME45. Ale akceptowalnie.

    Jakiś czas używałem, ale w głośniejszych miejscach nie dawało rady,
    ucho boli od głębokiego przyciskania ;-) Zaletą S68 jest bezproblemowe
    i bezpipczalne nagrywanie rozmów. No i nie najgorszy ekran, choć rozdzielczość
    nie za duża. Książki dało się czytać, choć teraz przerzuciłem się
    na audiobooki, a do tego S68 odpada.

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

  • 12. Data: 2012-07-28 07:29:54
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 27.07.2012 J.F <j...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Nie masz nic lepszego do roboty niz zajmowac sie jakimis zaprzeszlymi
    > modelami, do ktorych juz nawet kabelka nie mozna kupic ? :-)

    E, hobby jak wiele innych :-)

  • 13. Data: 2012-07-28 13:42:04
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <juvtb4$bn4$1@dont-email.me>,
    Dominik & Co <D...@g...pl.invalid> wrote:

> [...]
    > z S45 na S45i, bo to o soft a nie o sprzęt chodzi) już zmienił się format
    > książki i bezpośrednie skopiowanie plików nie działało.

    Ja wymienialem ksiazki adresowe ME45 i S55 bezposrednio, przez Irde.

    >S68 ma BT i łyka
    > normalne
    > wizytówki VCF, można też zaimportować CSV via program zarządzający.
    Program mi nie dziala (mam maki, a on jest tylko na pac chyba), ale to i
    tak nic nie daje. Moge sobie synchronizowac organizer z kompem (dziala
    applowy isync, po doinstalowaniu sharewarowej wtyczki). Ale nie moge juz
    synchronizowac tego z ME45.

    Ja naprawde nie mam duzych wymagan, ale tutaj z nawet z prostymi
    czynnosciami (wybieranie numeru z addressbooka) jest tragicznie.
    --
    TA

  • 14. Data: 2012-07-28 16:52:20
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 28.07.2012 T...@s...in.the.world
    <T...@s...in.the.world> napisał/a:

    > Ja wymienialem ksiazki adresowe ME45 i S55 bezposrednio, przez Irde.

    I czego to dowodzi? Tak samo "bezpośrednio" kopiowałem kontakty z Samsunga
    E250 do B-S S68 właśnie, via Bluetooth. Tak samo z ME45 i Nokią E51 przez
    Irdę (w obie strony).

    > Ja naprawde nie mam duzych wymagan, ale tutaj z nawet z prostymi
    > czynnosciami (wybieranie numeru z addressbooka) jest tragicznie.

    Telefon ma swoje zalety, ale do codziennego użytku IMO
    zdecydowanie się nie nadaje.

  • 15. Data: 2012-07-28 21:19:39
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <jv0ub4$clj$1@dont-email.me>,
> [...]

    > E250 do B-S S68 właśnie, via Bluetooth. Tak samo z ME45 i Nokią E51 przez

    Z wypelnionymi wszystkimi polami?
    --
    TA

  • 16. Data: 2012-07-30 08:05:37
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    <T...@s...in.the.world> napisał/a:

    > Z wypelnionymi wszystkimi polami?

    Z _wszystkich_ pól nigdy nie korzystałem, szczególnie w E51, gdzie może
    ich być w cholerę i jeszcze trochę.

    S68 AFAIR wspiera vcard 2.1. Poczytaj, jakich pól możesz
    użyć. I raczej oczywistym jest, że niestandardowych rozszerzeń
    (typu X-SIEMENS-GROUP-ID) inny telefon (np. Nokia) raczej
    nie zobaczy.

  • 17. Data: 2012-07-30 18:10:57
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <jv587h$t2h$1@dont-email.me>,
    Dominik & Co <D...@g...pl.invalid> wrote:
    [...]
    A, i jeszcze jedno, w zasadzie dwa:
    czy udalo ci sie zmienic ten 'Inbox' pod lewym klawisze na cos innego? W
    szczegolnosci na addresss book?

    I czy da sie jakos rozdzielic ksiazki telefoniczne na simie i w
    telefonie? Tzn. na stale, bo to ze mozna wchodzic do ksiazki
    telefonicznej telefonu poprzez wyklikanie odpowiedniego filtra (w osmiu
    posunieciach) to ja wiem (i nie widze mozliwosci zeby ten filtr mozna
    bylo jakos zachowac na pozniej).
    Czy moze ja cos zle robie?
    --
    TA

  • 18. Data: 2012-07-30 22:29:07
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 30.07.2012 T...@s...in.the.world
    <T...@s...in.the.world> napisał/a:

    > A, i jeszcze jedno, w zasadzie dwa:
    > czy udalo ci sie zmienic ten 'Inbox' pod lewym klawisze na cos innego? W

    Na coś innego- bezproblemowo. U mnie był "kalkulator".
    Tu winiłbym raczej soft Orange.

    > szczegolnosci na addresss book?

    Na to nie, bo takiej pozycji nie ma. Może być "kontakty"
    albo "kontakty SIM".

    > I czy da sie jakos rozdzielic ksiazki telefoniczne na simie i w
    > telefonie? Tzn. na stale, bo to ze mozna wchodzic do ksiazki

    TTTM- pokazuje do kupy kontakty telefonu i SIM.
    Mnie akurat to nigdy nie przeszkadzało.

    Możesz sobie najważniejsze kontakty pozapisywać w "Moje
    menu" i przypiąć np do prawego funkcyjnego, albo powywalać
    z SIM jeśli zbędne.

  • 19. Data: 2012-07-31 00:49:07
    Od: "Zdzislaw J" <k...@p...com>

    witam
    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    .pl...
    > A, i jeszcze jedno, w zasadzie dwa:
    > czy udalo ci sie zmienic ten 'Inbox' pod lewym klawisze na cos innego? W
    > szczegolnosci na addresss book?
    oczywiscie, kazdy klawisz, odnosnie do Inbox:
    Menu->Funkcje klaw.->Kl.funkcyjne->W prawo->(Opcje)->Zmiana->/wybrac i
    zatwierdzic - mozliwa kazda funkcja/

> [...]
    > poprzez wyklikanie odpowiedniego filtra (w osmiu posunieciach) to ja wiem
    > (i nie widze mozliwosci zeby ten filtr mozna bylo jakos zachowac na
    oczywiscie, bez problemu:
    Menu->Kontakty->(Opcje [pod lewym funkcyjnym])->Więcej->Ustawienia->Filtr
    domyslny -> /zmienic na np. Pamiec telefonu/-> (opcje [pod lewy
    funkcyjny])-> Zapisz

    > Czy moze ja cos zle robie?
    > --
    > TA
    tel. mam od 2007 i do dzisiaj zadnych problemow:)

    Z.

  • 20. Data: 2012-07-31 07:13:27
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 30.07.2012 Zdzislaw J <k...@p...com> napisał/a:

    > Menu->Kontakty->(Opcje [pod lewym funkcyjnym])->Więcej->Ustawienia->Filtr
    > domyslny -> /zmienic na np. Pamiec telefonu/-> (opcje [pod lewy
    > funkcyjny])-> Zapisz

    O kurczę, nigdy tego nie doklikałem. Ale wtopa :-)

    Zatem niniejszym bardzo przepraszam za dezinformację.