  • 21. Data: 2012-07-31 12:03:50
    Temat: Re: Siemens i Benq-Siemens
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <5...@n...home.net.pl>,
    "Zdzislaw J" <k...@p...com> wrote:

    > witam
    > Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    .pl...
    > oczywiscie, kazdy klawisz, odnosnie do Inbox:
    > Menu->Funkcje klaw.->Kl.funkcyjne->W prawo->(Opcje)->Zmiana->/wybrac i
    > zatwierdzic - mozliwa kazda funkcja/

    > oczywiscie, bez problemu:
    > Menu->Kontakty->(Opcje [pod lewym funkcyjnym])->Więcej->Ustawienia->Filtr
    > domyslny -> /zmienic na np. Pamiec telefonu/-> (opcje [pod lewy
    > funkcyjny])-> Zapisz

    > tel. mam od 2007 i do dzisiaj zadnych problemow:)

    Qrde. U mnie tego nie ma. A jak doklikalem sie w innym miejscu pojawia
    sie komunikat ze 'nie moge modyfikowac tego klawisza'.
    --
    TA

  • 22. Data: 2012-07-31 22:36:17
    Od: "Zdzislaw J" <k...@p...com>

    witam
    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    .pl...

    .pl...
    > Qrde. U mnie tego nie ma. A jak doklikalem sie w innym miejscu pojawia sie
    > komunikat ze 'nie moge modyfikowac tego klawisza'.
    > --
    byc moze uzywasz "brandowanego" softu. Ja nie cierpie ich wiec pierwsza
    rzecz to bylo wgranie "golego" v47

    i moja mala pomylka, prawidlowo powinno byc:
    Menu->Ustawienia->Funkcje klaw.->Kl.funkcyjne->W
    prawo->(Opcje)->Zmiana->/wybrac i zatwierdzic - mozliwa kazda funkcja/

    w fabrycznym sofcie jedyny klawisz dla ktorego "Funkcji wybranego klawisza
    nie mozna zmieniac!" to dolny z dzojstika:) (...Funkcje
    klaw.->Kl.nawigacyjny->W dol ) - jest pod niz "zaspawana" ksiazka
    telefoniczna.

    Z.

  • 23. Data: 2012-07-31 23:27:05
    Od: "Zdzislaw J" <k...@p...com>

    Użytkownik "Dominik & Co" <D...@g...pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:jv7phn$3p7$1@dont-email.me...
    > Dnia 30.07.2012 Zdzislaw J <k...@p...com> napisał/a:
    >
    > O kurczę, nigdy tego nie doklikałem. Ale wtopa :-)

    I s68 jest moim ulubionym tel. jeszcze z jednego powodu. Albowiem po
    "uaktywnieniu" serwisowego menu "Developer" przy pomocy kodu serwisowego
    daje mi mozliwosc (z naciskiem na MI) wyboru jaki kodek dziwieku bedzie
    uzywany przez polaczenie tel-bts.
    W dzisiejszych zatloczonych sieciach bts-y "proponuja" tel. oczywiscie
    kodeki "ozczedne" co przeklada sie na komfort rozmowy, a moj s68 (po moim
    wylaczeniu wiekszosci kodekow w menu) "mowi" bts-owi - ten kodek nie, ten
    takze nie, i ten...
    ktory dzisiejszy nowoczesny tel. posiada mozliwosc sterowania wyborem
    kodekow?? i innymi funkcjami?? dzisja to tel ma miec klawisz "ubie to"
    dzisiaj nikomu juz nic nie mowi AMR FR/ HR, EFR, GSM FR...
    aaa.. jeden z operatorow wybitnie nie cierpi AMR-ow
    tak sie rozgadalem.... robie sie chyba za stary.

    Z.

  • 24. Data: 2012-08-01 07:23:49
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 31.07.2012 Zdzislaw J <k...@p...com> napisał/a:

> [...]
    > nie mozna zmieniac!" to dolny z dzojstika:) (...Funkcje
    > klaw.->Kl.nawigacyjny->W dol ) - jest pod niz "zaspawana" ksiazka

    A udało Ci się przypisać coś klawiszowi 3 (trzy), innego niż
    "najczęściej używane" z książki? No i 1 (jeden) innego
    niż poczta głosowa? (choć akurat to poniekąd tradycyjne i zrozumiałe).

    Bo może źle pamiętam (a nie chce mi się znów z szafy go
    wygrzebywać)...

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

  • 25. Data: 2012-08-01 07:32:26
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

> [...]

    > "uaktywnieniu" serwisowego menu "Developer" przy pomocy kodu serwisowego
    > daje mi mozliwosc (z naciskiem na MI) wyboru jaki kodek dziwieku bedzie

    No "to je dobre". Ale można jeszcze mówić o komforcie rozmowy
    przy tak cichym dźwięku w słuchawce? W cichym otoczeniu ujdzie,
    ale na ulicy co- głośnomówiący mam włączać? Instalowałem patcha
    (różnica niewielka), z wymianą głośniczka dałem sobie spokój.

    No i na S68 niestety nie posłucham audiobooków, choć trochę
    książek tekstowych przeczytałem (via microreader).

    > ktory dzisiejszy nowoczesny tel. posiada mozliwosc sterowania wyborem
    > kodekow?? i innymi funkcjami?? dzisja to tel ma miec klawisz "ubie to"

    Bo dzisiejsze telefony są robione dla trzynastolatków, niestety.
    Dla "świadomych userów" się nie opłaca...

  • 26. Data: 2012-08-01 11:06:13
    Od: "Zdzislaw J" <k...@p...com>

    Użytkownik "Dominik & Co" <D...@g...pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:jvaf19$shh$2@dont-email.me...

> [...]
    > ale na ulicy co- głośnomówiący mam włączać? Instalowałem patcha
    > (różnica niewielka), z wymianą głośniczka dałem sobie spokój.

    coz, borykalem sie z tym przez kilka dni - s68 nie ma nigdzie w menu
    ustawienia pozimu glosnosci sluchawki. Ta opcja "magicznie" pojawia sie
    dopiero i tylko podczas prowadzenia rozmowy - dla mnie wystarczajaca jest
    glosnosc 4/5 :)

    Z.

  • 27. Data: 2012-08-01 11:08:45
    Od: "Zdzislaw J" <k...@p...com>

    Użytkownik "Dominik & Co" <D...@g...pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:jvaeh5$shh$1@dont-email.me...

    > A udało Ci się przypisać coś klawiszowi 3 (trzy), innego niż
    > "najczęściej używane" z książki? No i 1 (jeden) innego
    > niż poczta głosowa? (choć akurat to poniekąd tradycyjne i zrozumiałe).

    numeryczne dokaldnie jak tak jak piszesz.

    Z.

  • 28. Data: 2012-08-01 13:17:04
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 01.08.2012 Zdzislaw J <k...@p...com> napisał/a:

> [...]
    > ustawienia pozimu glosnosci sluchawki. Ta opcja "magicznie" pojawia sie
    > dopiero i tylko podczas prowadzenia rozmowy - dla mnie wystarczajaca jest

    Na to wpadłem, u mnie 5/5 było za cicho. Może i mój głośniczek
    był felerny, choć w kilku recenzjach S68 (niestety linków nie pomnę)
    narzekano na to.

  • 29. Data: 2012-08-07 19:36:39
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-07-27 12:06, T...@s...in.the.world pisze:

    > Mhm. Myslalem raczej o M75, ME75, M81.
    >
    > Chodzi mi o to, ze w S68 soft w ogole nie przypomina siemensowego. Tak
    > jakby programisci zaczeli calkiem od nowa. Uczac sie od nowa.

    zawsze mialem Siemensy, S68 byl ostatnim.
    I u mnie menu S68 jak najbardziej przypominalo siemensowskie.
    Tel. byl z Ery (wiem, ze Orange wgrywalo wlasny soft - wiec moze tu jest
    problem?)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 30. Data: 2012-09-12 13:13:46
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <5...@n...home.net.pl>,
    "Zdzislaw J" <k...@p...com> wrote:

    > byc moze uzywasz "brandowanego" softu. Ja nie cierpie ich wiec pierwsza
    > rzecz to bylo wgranie "golego" v47

    A sam to robiles?
    Jaki soft i sprzet jest do tego potrzebne? Czy jest jakas czytelna
    strona z opisem? Mam juz dosc tego Oranga :-(
    --
    TA