  • 1. Data: 2013-08-22 20:29:03
    Temat: Silnik dławi się w ciepły dzień...
    Od: Ivam <f...@W...fm>

    Od jakiegoś czasu doświadczam pewnego problemu, mianowicie gdy jadę rano
    do pracy (temperatury między 16 a dzisiaj nawet 8*) wszystko gra.
    Gdy wracam (temperatury zwykle powyżej 25*) silnik dławi się przy 10krpm.

    Następuje to wyłącznie gdy jadę chwilę na wyższych, ale stałych obrotach
    (powiedzmy zredukuję do wyprzedzania i trzymam powyżej 7) i zbieram się
    do wyprzedzania. Obrotomierz idzie do 10, silnik kaszlnie, już jest 10,5
    i idzie dalej do odcięcia. Problemu _nie_ stwierdzam w innym zakresie
    obrotów.

    Jak startuję od powiedzmy 3 czy 5 tyś od razu do końca to problemu nie ma.

    Na moje to jakby problem z dopływem paliwa, ale dziwi mnie brak problemu
    przy niższych temperaturach powietrza.

    Jakieś sugestie? Czego szukać? Co sprawdzać?

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

  • 2. Data: 2013-08-22 20:55:19
    Temat: Re: Silnik dławi się w ciepły dzień...
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Ivam" <f...@W...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > przy niższych temperaturach powietrza.
    > Jakieś sugestie? Czego szukać? Co sprawdzać?

    Hmm, nie napisales czym jezdzisz. Jesli konno, to za malo owsa.
    Zdecydowanie.

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2013-08-22 21:00:12
    Od: Ivam <f...@W...fm>

    W dniu 2013-08-22 20:55, Grzybol pisze:
    > Hmm, nie napisales czym jezdzisz. Jesli konno, to za malo owsa.
    > Zdecydowanie.

    Faktycznie nie napisałem. Ponoć skleroza nie boli.

    Małym fazerem FZS 600.

  • 4. Data: 2013-08-22 21:12:50
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Ivam" <f...@W...fm> napisał w wiadomości
    news:kv5n3r$7lt$1@adenine.netfront.net... W dniu 2013-08-22 20:55, Grzybol
    pisze:
    > Faktycznie nie napisałem. Ponoć skleroza nie boli.
    > Małym fazerem FZS 600.

    Są mniejsze jeszcze. Miałem 400:-) Ale i FZS600 tez. Ja bym porządnie
    przejrzał króćce gaźnika.

    --
    Grzybol

  • 5. Data: 2013-08-22 21:23:26
    Od: Ivam <f...@W...fm>

    W dniu 2013-08-22 21:12, Grzybol pisze:
    > Ja bym porządnie przejrzał króćce gaźnika.

    Faktycznie o nich nie pomyślałem, a one lubią się zużyć w sposób
    nieprzewidywalny.

    Wiem, że były 400, ale myślałem, że tylko JDM. Tak z ciekawości to było
    mniejsze, czy po prostu sam silnik mniejszy, a reszta to samo co 600?

  • 6. Data: 2013-08-22 22:14:07
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Ivam" <f...@W...fm> napisał w wiadomości
    news:kv5ofm$8th$1@adenine.netfront.net... W dniu 2013-08-22 21:12, Grzybol
    pisze:
> [...]
    > Wiem, że były 400, ale myślałem, że tylko JDM. Tak z ciekawości to było
    > mniejsze, czy po prostu sam silnik mniejszy, a reszta to samo co 600?

    Wszystko identyczne, silnik identyczny - tylko mniejsze garnki.

    --
    Grzybol