  • 1. Data: 2010-12-09 12:52:40
    Temat: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: "Jan-xx" <j...@g...pl>

    Hej!

    Jezdze ostatnio mercem W124. Generalnie bardzo podobalo mi sie to auto, ale
    czar prysnal na sliskiej nawierzchni. I nie chodzi o to, ze jak to RWD,
    zarzuca dupa w poslizgu, ale o to, ze ten naped nie ma w ogole
    przyczepnosci. Nie ma zadnych szans wyjechac tam, gdzie wyjezdzam ciezkim
    Mondeo z przednim napedem. Ba - zablokowac sie mozna nawet na plaskiej
    ulicy, w malutkim oblodzonym dolku. Mam plyte chodnikowa wozic w bagazniku?
    Serio pytam. BTW lepsze opony mam w mercu niz w Mondeo.

    No i tak troche OT - po co w takim samochodzie, ktory przeciez do szalenstw
    nie jest przeznaczony, zrobili RWD?

    --
    Jan-xx

  • 2. Data: 2010-12-09 12:57:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "Jan-xx" <j...@g...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > przyczepnosci. Nie ma zadnych szans wyjechac tam, gdzie wyjezdzam ciezkim
    > Mondeo z przednim napedem. Ba - zablokowac sie mozna nawet na plaskiej

    Dokladnie tak.
    Wszyscy który zaprzeczaja, ze to najgorszy rodzaj napedu na zime, po prostu
    bredza.

  • 3. Data: 2010-12-09 12:59:35
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Jan-xx* w wiadomosci news:idqfu4$c2c$1@inews.gazeta.pl napisal(a):
> [...]
    > No i tak troche OT - po co w takim samochodzie, ktory przeciez do
    > szalenstw nie jest przeznaczony, zrobili RWD?

    Ciekawe czy znowu chwyci :)

    Pozdr

  • 4. Data: 2010-12-09 13:07:29
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-09 12:52, Jan-xx pisze:
> [...]
    >
    > No i tak troche OT - po co w takim samochodzie, ktory przeciez do
    > szalenstw nie jest przeznaczony, zrobili RWD?

    Jaki rozkład mas ma W124 ?

  • 5. Data: 2010-12-09 13:08:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisal
    > Uzytkownik "Jan-xx" <j...@g...pl> napisal w wiadomosci
    >
    > Dokladnie tak. Wszyscy który zaprzeczaja, ze to najgorszy rodzaj
    > napedu na zime, po prostu bredza.

    Nie znacie sie, wy zli kierowcy jestescie :-)

    co do merca:
    -worek balastu do bagaznika. Najlepiej worek z piaskiem, co by
    mozna bylo podsypac :-)
    -wjechac w ten dolek mondkiem - moze nieslusznie narzekasz, moze
    lod tam sliski i tyle,
    -opony zamienic .. moze sie tylko wydaje ze mercu sa lepsze.

    - kupic sobie "lancuchy w sprayu". Niewiele daja, ale moze tez
    niewiele trzeba.
    - kupic sobie lancuchy, albo te paski Put&Go.

    J.

  • 6. Data: 2010-12-09 13:13:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci news:

    > Nie znacie sie, wy zli kierowcy jestescie :-)

    Jasne.
    I zli wypychacze, bo tam gdzie swoim autem wyjade bez wiekszego problemu, to
    kuzynki Merca nawet w trójke ciezko spod kraweznika wypchnac bez lopat.

  • 7. Data: 2010-12-09 13:19:19
    Od: Arek M <a...@g...pl>

> [...]
    >
    > No i tak troche OT - po co w takim samochodzie, ktory przeciez do
    > szalenstw nie jest przeznaczony, zrobili RWD?

    to zaczynamy odliczanie ..... :)

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 8. Data: 2010-12-09 13:23:37
    Od: Arek M <a...@g...pl>

> [...]
    >
    > No i tak troche OT - po co w takim samochodzie, ktory przeciez do
    > szalenstw nie jest przeznaczony, zrobili RWD?

    Wiesz.... merc zapewnie nie ma jedynego slusznego i idealnego (takiego
    jak w BMW) rozkladu masy :)

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 9. Data: 2010-12-09 13:25:20
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 09 Dec 2010 13:23:37 +0100, Arek M napisał(a):

    > Wiesz.... merc zapewnie nie ma jedynego slusznego i idealnego (takiego
    > jak w BMW) rozkladu masy :)

    już sobie to wyobrażam... 100% ciemnej masy zapakowane w dres na siedzeniu
    kierowcy? ;-)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 10. Data: 2010-12-09 13:28:22
    Od: Arek M <a...@g...pl>

    > już sobie to wyobrażam... 100% ciemnej masy zapakowane w dres na siedzeniu
    > kierowcy? ;-)

    I drugi taki w bagazniku :D

    --
    PozdrawiAM!