  • 91. Data: 2010-12-10 10:49:42
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Dzięki, że to napisałeś.. Bo jak ja bym napisał, to bym został wyśmiany że
    > piszę bzdury... Mercedesy niestety nie nadają się do jazdy zimą, chyba że
    > ktoś ma naprawdę dobre opony!

    Nop, my sie znamy wszyscy to się z tego śmiejemy, wczoraj znowu była akcja.
    Zresztą Stachu z merca ma stałą ekipe do pchania ze swojej firmy bo wychodzą
    razem.

  • 92. Data: 2010-12-10 10:57:20
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Wszelkie argumenty "trzeba mieć dobre opony", "trzeba umiec" "trzeba znać
    > wiedze tajemną" "trzeba być twardzielem" itd tylko powteirdzają, ze z RWD
    > trzeba więcej niż z FWD, bo do auta z FWD wsiada pierwsza lepsza blondynka
    > (nie obrażając zadnej blondynki) i jedzie, rusza, skręca. Wsadzcie ją do
    > (zwlaszcza mocnego) RWD i zobaczyy jak daleko pojedzie.

    Ale to problem napędu czy blondynki?

  • 93. Data: 2010-12-10 11:08:55
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    On 2010-12-10 09:29, Cavallino wrote:

    > Mówimy o zaskakujących sytuacjach typu: "trzeba wyjechać spod
    > krawężnika" albo "skręcić w ulicę".

    Ale sensie, ten krawężnik na Tobie leży czy jak ? BP, NMSP ;-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 94. Data: 2010-12-10 11:23:09
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-12-10 02:47, Filip KK pisze:
    > Ja już napisałem, do tylnego napędu potrzebny jest dobry moduł sterowania.

    Jak to się nazywa w BMW? ASC?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 95. Data: 2010-12-10 11:26:18
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Jak to się nazywa w BMW? ASC?

    DSC?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 96. Data: 2010-12-10 11:29:12
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Ale to problem napędu czy blondynki?

    przeczytaleś całość?

    Skoro blondynka radzi sobie z FWD, a nie radzi sobie z RWD oznacza
    jednoznacznie, ze FWD jest łatwiejszy i więcej wybacza.
    Czy da sie jechać z RWD? Tak
    Czy prościej jest z FWD? Tak

    Bez sensu dorabiać ideologie o konieczności posiadania jakis super
    umiejętności, bo nawet jesli super kierowca radzi sobie z RWD w każdej
    sytuacji, to nie znaczy ze RWD jest lepsze.
    Lepsze będzie to, co bez potrzeby posiadania tych specjalnych umiejętności
    pozwoli na normalne przemieszczanie sie z punktu A do B

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 97. Data: 2010-12-10 11:30:29
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > DSC?

    ASC - ale FilipKK pewnie wyłącza ten moduł tak samo jak ABS ;-))))))

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 98. Data: 2010-12-10 11:31:40
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Filip KK wrote:

    > Jak utkniesz, to już nie ma znaczenia czy FWD czy RWD.
    >
    > Trzeba tak jeździć, żeby nie utykać - najlepiej się sprawdza
    > dobry moduł sterujący.

    Ciekaw jestem jak będziesz śpiewał jak ci jakiś pług z ulicy
    usypie półmetrową zaspę przy samochodzie...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 99. Data: 2010-12-10 11:38:36
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    > Żyj sobie dalej w niewiedzy:) Również Cię pozdrawiam.

    Totalnie niereformowalny człowiek.
    Uparł się na swoje RWD i koniec.
    Głupi czy niedouczony - kto to rozpozna :)

    Pozdrawiam - Darek.

  • 100. Data: 2010-12-10 11:45:54
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    > czuje się dużo pewniej. W zeszłym roku jechałem zimą na działkę, to nie

    ŁAŁ... Masz działke.... Ty mój idolu.

    Pozdrawiam - Darek.