  • 1. Data: 2009-05-19 19:48:53
    Temat: Simlock - HTC Diamond Touch
    Od: Janeo <j...@g...com>

    Cześć,
    przeszukałem grupę ale nie natknąłem się na temat...
    Czy wie ktoś, czy można skutecznie (samodzielnie lub za pieniądze -
    ile?) zdjąć simlocka z tego telefonu?
    Pozdr. - J

  • 2. Data: 2009-05-19 20:02:58
    Temat: Re: Simlock - HTC Diamond Touch
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 19 May 2009 12:48:53 -0700 (PDT), Janeo napisał(a):

    > Cześć,
    > przeszukałem grupę ale nie natknąłem się na temat...
    > Czy wie ktoś, czy można skutecznie (samodzielnie lub za pieniądze -
    > ile?) zdjąć simlocka z tego telefonu?

    za dotację 20 funtów dla strony xda-developers - na forum diamonda jest
    człowiek który wygeneruje ci odpowiedniego unlockera. Powinno być to w
    wątkach podpiętych na odpowiednim podforum

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 3. Data: 2009-05-19 21:00:36
    Od: Jurek <j...@g...pl>

    Janeo pisze:
> [...]
    > przeszukałem grupę ale nie natknąłem się na temat...
    > Czy wie ktoś, czy można skutecznie (samodzielnie lub za pieniądze -
    Witam
    Zobacz tu

    http://www.simlock.pl/

  • 4. Data: 2009-05-19 21:02:42
    Od: Jurek <j...@g...pl>

    Jurek pisze:
    > Witam
    > Zobacz tu
    > albo tu

    http://tions.pl/index.php?main_page=product_info&cPa
    th=83_101&products_id=1366

  • 5. Data: 2009-05-20 06:47:04
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 19 Maj, 23:02, Jurek <j...@g...pl> wrote:

    > http://tions.pl/index.php?main_page=product_info&cPa
    th=83_101&product...

    Panowie, mam instrukcję ja to zrobic za darmo - niestety mimo
    wykasowania postu odpowiedzi ruszyły.
    Sprawa nieaktualna.
    Pozdr. - J

  • 6. Data: 2009-05-20 08:33:55
    Od: Tomek <a...@n...pl>

    Janeo pisze:
    th=83_101&product....

    > Panowie, mam instrukcję ja to zrobic za darmo - niestety mimo
    > wykasowania postu odpowiedzi ruszyły.
    > Sprawa nieaktualna.
    > Pozdr. - J

    no to powiedz innym