  • 1. Data: 2009-05-19 13:07:16
    Temat: Jaki prepaid do UMTS w Austrii?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Czy ktoś ma doświadczenia odnośnie prepaidów EDGE/UMTS w Austrii?
    Rozglądałem się i trafiłem na takie dwa:
    - B Free Broadband, 1GB na 12 miesięcy za 15EUR,
    http://prepaid-wireless-internet-access.wetpaint.com
    /page/Austria+-+B...
    - Yesss, 19,99 Eur za 1GB na 12 miesięcy
    http://prepaid-wireless-internet-access.wetpaint.com
    /page/Austria+-+Y...

    Jakieś inne propozycje?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 2. Data: 2009-05-19 13:53:53
    Temat: Re: Jaki prepaid do UMTS w Austrii?
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 19 May 2009 13:07:16 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

> [...]
    > http://prepaid-wireless-internet-access.wetpaint.com
    /page/Austria+-+B...
    > - Yesss, 19,99 Eur za 1GB na 12 miesięcy

    Nic lepszego nie znajdziesz.
    Korzystałem z obydwu, B Free Broadband jest nie tylko tańszy, ale także
    lepszy.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof