  • 1. Data: 2009-03-19 18:03:46
    Temat: Simplus - Taryfa Twój Profil - SMS po rozmowie
    Od: "Tomek H." <a...@g...pl>

    Witam
    Czy można jakoś wyłączyć SMS informacyjny po rozmowie w Simplusie w
    taryfie "Twój Profil"?
    Na stronie nic nie mogę znaleźć.

  • 2. Data: 2009-03-19 18:24:47
    Temat: Re: Simplus - Taryfa Twój Profil - SMS po rozmowie
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-03-19 19:03, Tomek H. napisał:
    > Witam
    > Czy można jakoś wyłączyć SMS informacyjny po rozmowie w Simplusie w
    > taryfie "Twój Profil"?
    > Na stronie nic nie mogę znaleźć.

    A taryfie "Simplus" można i jest o tym informacja właśnie w tej
    wiadomosci, która przychodzi po rozmowie i może w "Twój profil" jest tak
    samo. Przeczytaj ją do końca.

    *101*11*06

    --
    Cz.

  • 3. Data: 2009-03-19 18:33:26
    Od: "XXX" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Tomek H." <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Czy można jakoś wyłączyć SMS informacyjny po rozmowie w Simplusie w
    > taryfie "Twój Profil"?
    > Na stronie nic nie mogę znaleźć.

    Mam simplusa w Nowym Simplusie a nie w Twoim Profilu, ale sadze ze kod ten
    sam: *101*11*06#

  • 4. Data: 2009-03-19 18:35:15
    Od: "Tomek H." <a...@g...pl>

    Czarek pisze:

    > A taryfie "Simplus" można i jest o tym informacja właśnie w tej
    > wiadomosci, która przychodzi po rozmowie i może w "Twój profil" jest tak
    > samo. Przeczytaj ją do końca.

    W tej wiadomości nic takiego nie było.
    Już wymyśliłem i podaję rozwiązanie: Można to zrobić przez Ebok. Można
    tam też wyłączyć pocztę głosową, roaming i inne.

  • 5. Data: 2009-03-19 18:37:19
    Od: "XXX" <k...@o...pl>

    > W tej wiadomości nic takiego nie było.
    > Już wymyśliłem i podaję rozwiązanie: Można to zrobić przez Ebok. Można tam
    > też wyłączyć pocztę głosową, roaming i inne.

    Pewnie przeszedłeś ze względu na 10zł za nielimitowane rozmowy z 1.numerem w
    Plusie, bo innego wqytłumaczenia nie widze???

  • 6. Data: 2009-03-21 09:31:59
    Od: "Tomek H." <a...@g...pl>

    > Pewnie przeszedłeś ze względu na 10zł za nielimitowane rozmowy z 1.numerem w
    > Plusie, bo innego wqytłumaczenia nie widze???

    Ta taryfa wg mnie nie jest taka zła. Jak sie dzwoni dużo do różnych
    sieci to te 29gr/min wydaje mi się korzystną stwaką.

  • 7. Data: 2009-03-21 13:39:35
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Tomek H. napisal(a):

    > Ta taryfa wg mnie nie jest taka zła. Jak sie dzwoni dużo do różnych
    > sieci to te 29gr/min wydaje mi się korzystną stwaką.

    racja, nie jest zła - jeśli nie korzystasz z internetu.

    --
    pozdrawiam, Zbylut